Adegan seks ustazah di asrama pelajar

ustazah ternganga mulut sewaktu melakukan hubungan seks
Membaca Surat Khabar Kosmo hari ini mata saya terkejut menatap Tajuk Berita “ADEGAN SEKS USTAZAH DI ASRAMA PELAJAR” berita yang ditulis oleh Nur Aishah Amin di halaman 5 memaparkan berita ini dengan lebih lanjut…


Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan ‘pelakon’ yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu. Kosmo mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit. Ekoran daripada kejadian ini, nama baik sekolah agama terbabit kini telah terjejas.Bagi video yang kedua pula, rakaman yang selama 5 minit, memaparkan ustazah berkenaan tanpa segan silu terus melakukan hubungan seks di dalam sebuah stor di dalam asrama pelajar tersebut yang masih memakai tudung dan baju kurung, Video ke tiga pula menunjukan ustazah berkenaan telah membuka tudung dan melakukan hubungan seks sambil memakai baju kurung..

Turut kedengaran pada rakaman tersebut (video yang pertama hingga tiga) ialah bisikan lelaki berkenaan yang merayu dan memuji bentuk tubuh badan ustazah berkenaan yang comel dan menawan…Namun dalam siri terakhir video selama 12 minit itu, ustazah terbabit sempat beraksi manja sebelum membiarkan pasangannya menanggalkan semua pakaiannya..Untuk maklumat lanjut boleh KLIK SINI

About these ads

24 Responses to “Adegan seks ustazah di asrama pelajar”

  1. astaghfirullah. -__-" klu ustazah yg dah memang tahu tetntang hukum pun boleh terlanjur mcm ni. apa pula kita ni yg baru nak belajar. semoga Allah lindung kita daripada melakukan maksiat dan kemungkaran.

  2. mereka baru kenal enam bulan!Apa saja yang dikejar sangat tu! (T.T)

  3. itu mesti jeneral syaitan yg hasut tu..haha..bahaya ni…dah macam ketam mengajar anak berjalan senget..

  4. takot bce en3 ney. dunia da na kiamat. mcm mcm berlaku. huhu.

  5. MasyaAllajh?!!tk tau nak kata apa..

  6. salam.. Wanita Mutalib,tq atas komen puan….mcm2 hal sejak akhir2 ni..

  7. salam….miss fara myra,memang sangat mengejutkan…

  8. makdara terdiva,bukan jeneral lagi..tapi bapak segala jeneral..tu

  9. BalqisShafiqasemuanya kerana nafsu..

  10. salam.. Cinta Madu,ya…sangat malang..

  11. ustazah tu mungkin dah kahwin dengan warden tuuu secara senyap.!!mungkin dia isteri kedua warden tuuu!mungkin warden tuu takut nak keluar rumah waktu malam!maka mereka lakukan waktu siang saja la.mungkin…..berapa banyak mungkin daaaaaaaaa….

  12. al,kerana nafsu manusia mampu buat apa sahaja, tak kira darjat…kerana hasutan setan tak pernah berhentiselagi manusia tak tunduk padanya…siapa lagi yg kita harapkan kalau bukan dari ustaz, uatazah, cikgu sebagai role model…saya harap ini hanya kes terpencilwallahualam…salam,semoga terus bahagia=) maaf…

  13. kesian jugak ustazah tu,patutnya laki2 tu bimbing dia jadi perempuan baik2,kalau rakam tu mungkin sebab laki2 tu nak jadikan bahan ugutan,dapat rasa maksiat hari2..

  14. salam..ish3.. memalukan betoi la tingkah laku ustazah nie.. kekadang sbb perlakuan dia sowang,abes sumer ustazah lain akan dikutuk jugak.. aiii,dunia.. dunia..

  15. tak takut dosa ke mereka nijauhkan lah..kita masih ada pegangan agama

  16. skrg mcm2 dah jadi kan….ustzah pn mcm ni…no komen :D

  17. salam….fatin hanani,semua kerana nafsu…

  18. salam… *luv Syahnia*,kalau takut memang dia takkan buat..

  19. salam…ciEk NiENa,memamg memalukan….sangat memalukan..

  20. salam…tanpa nama,terima kasih atas komen yg diberi

  21. salam…blueCITY┬«,semuanya kerana nafsu…menguasai diri..hilang pertimbangan akal

  22. salam..tuan abu muaz,yang kata ustazah tu dah kwin tu..tak tahu lah..

  23. astaga…speechless jap…igtkn org yg nama ustazah ni iman x rapuh ngat.rupany tu la..mintx2 sy djauhkn dr bnda2 cmni

  24. salam.. sugar2 kapas strawberry,tq atas ulasan anda

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: