wanita bertudung..tapi nampak seluar dalam…ishh..

semasa jalan2 di blog Apa Yang Melekit-lekit Hari Ini. saya terkejut apabila terpandang gambar, seorang muslimah bertudung dengan memakai pakaian yang sangat seksi…terkejutlah.. pakai tudung menutup aurat..tetapi di bahagian seluarnya pula pakaiannya sangat nipis..hingga menampakkan seluar dalam yang dipakai..
dalam hati berkata..sangat hebat wanita2 muslimah sekarang ni… walaupun bukan semua yang berpakaian mcm ni, namun perbuatan sebegini boleh menjatuhkan maruah wanita-wanita yang bertudung lainnya….

– …….

About these ads

46 Responses to “wanita bertudung..tapi nampak seluar dalam…ishh..”

  1. Astaghfirullahalazim….apabila tak tahu batas aurat, asal tutup saja cukup..ini juga akan menjatuhkan maruah muslimat lain..sedihnya..kalau tak pakai tudung ok lagi, bolehla buat2 macam minah salleh ke ape…

  2. aduhsss..sgt malu la..baek xyah pkai tudung terus kalo cmnie kn…mcemarkan maruah tudung jek…

  3. die pki tudung sebb taknak kene sunburn tue…

  4. masayaALLAH….dasat bt0l…

  5. mak oihh..jika org ini ada saudara mara/kawan atau suami..dorang tak tegur ke?diharapkan kita semua beringat2lah..

  6. huuu, fesyen kah mcm ney? huu sngt memalukan

  7. huhu malu2… zaman sekarang dah macam2 fesyen, pernah jumpa wanita pakai skirt pendek tapi bertudung ish2 pelik betul…

  8. dia x aspect seluar tu bila basah jd cmtu kot

  9. Astaghfirullah..Memalukan..

  10. adussss..habis jatuh saham… adeeeeih….

  11. tumpah air mataku melihat ini semua.

  12. Ini bukan tutup aurat,ini balut aurat (T___T) sedihnya. Memalukan la.

  13. ..hmmmanak sapa tu?BINI sapa tu?danMAK sapa tu?

  14. sungguh x patot.

  15. seperti melepaskan batuk ditangga..

  16. salam.. Mommy 2 Imans,sangat memalukan…

  17. aliza,memang tak patut..

  18. azieazah,tak tau..anak sape..:)

  19. Ms Nathirah,sangat memalukan..

  20. salam..tuan abu muaz,saya pun tak tahu nak kata apa.

  21. ANATI SOKI,hehe..jatuh..memang jatuh..

  22. wAnA,amat memalukan…

  23. .sweet-ants,mungkin juga..tapi tak kan tak sedar langsung..

  24. Hanis MY,memang memalukan…

  25. ♥ fara myra ♥,tu la pasal..sangat tak elok dipandang..

  26. sarah-najwan,sepatutnya tegurlah…tu yg sepatutnya..

  27. Miela Tahril,sangat dasat…

  28. Qamarul,haahah..betul laa tu agaknya..

  29. Anisa Hang Tuah,sangat memalukan…

  30. nurawanees,aaah..tudung tu fesyen saja..

  31. FasiHaH SupiaN,tu la…moga saya tak lihat lagi gambar2 yg mcm ni..

  32. ish! sgt memalukan dan memualkan!

  33. come on, think positive!Mungkin dia tak sedar yang seluar tu bila basah, sampai nampak tembus camtu..sebelum terkena air, dia mungkin tak tahu yang seluarnya tu bila basah tetiba jadi transparent.Dia tak tahu akan ada seseorang tangkap curi gambar dia time dia seronok bermain air, sebab tu dia steady aje..Mungkin,masa dia di situ, tak ramai orang ada, so dia berani pakai seluar tu…mungkin selepas dia perasan seluar dia tu tembus pandang, dia akan tukar.-ShueQry-

  34. awk nak tahu tak, background music awk mmg kene la ngn entri ni.hehehe..di persinggahan. tp knp kita rasa selamanya kita dapat berada di dunia. Memalukan sungguh.

  35. omg -.- tak kan die xperasan ?xkan kawan die xtego ? grrrr

  36. siti fatimah,mungkin juga tak perasan…mungkin.

  37. raudhah,hehe..ya ke?…

  38. salam..ShueQry,Mungkin dia tak sedar yang seluar tu bila basah, sampai nampak tembus camtu..sebelum terkena air, dia mungkin tak tahu yang seluarnya tu bila basah tetiba jadi transparent."Dia tak tahu akan ada seseorang tangkap curi gambar dia time dia seronok bermain air, sebab tu dia steady aje..Mungkin,masa dia di situ, tak ramai orang ada, so dia berani pakai seluar tu…mungkin selepas dia perasan seluar dia tu tembus pandang, dia akan tukar.."mungkin…tq singgah komen..

  39. Saya pernah lihat muslimah bertudung litup pakai jubah dan kain dalam,stokin kaki dan sarung tangan. Tapi yang terkejutnya ketika dia sedang duduk ditangga sambil mendongakkan kakinya, seluar keciknya kelihatan dengan jelas kerana kain dalam dan jubahnya turut tersingkap ketika dia dia sebegitu. Apa lagi pameran percumalah nampak jelas giler bahagian spender da warna putih hehehe

  40. Ni la masalah nyer biler jenis berlengging pastu pakai plak baju tee yang selalu budak2 ompuan bertudung buat.adehhh…mebi dia x sedar biler legging dia yang sama ngan kulit tu kena air- nampak abessssnak tutup , tutup la betul2 WEEKEND PROJECT-Sin Chan dan Prangkap Nyamuk

  41. >Huhuhu pakai jubah tapi nampak seluar dalam ??? parah tapi aku pun pernah gak ternampak, ada satu muslimah budak U kot baik punya duduk kat atas batu kat pantai habis tersingkap jubah dia nampak segala dalam jubah tuhhh huhuhu ramai gak yang nampak, spender kaler putih tapi pakai kain dalam putih siap stokin dan sarung tangan segala, spender tayang abis nampak jelas a jelas

  42. >mak aih…gile beso spende…buleh wat kain pelekat…

  43. Bestlah! Sporting betul awek ni. Aku rela kalau bini aku pakai gitu. Bangga siut!!!!

  44. bek pakai G ajebiar btol2 TUTUP!

  45. baik pki G string je

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: