>jenis-jenis parabola yang ada di serata dunia..

>

banyak giller parabola..ish
kat sini pun ada..
yang ni parabola yang comel
sini pun ada.
sini pun ada..
rumah mcm ni pun ada juga.
yang ni pun ada.
dalam semak samun pun ada..
yang ni paling aku suka….hehe
best….hehe
mak ooi..yang ni parabola apa ni..
lori pun ada..
sini pun ada..
yang ni saya suka..
kat perahu pun ada
Inilah parabola ataupun alat pemancar yang ada di serata dunia….di negara kita, penggunaan parabola taklah digunakan dengan cara meluas..kecuali orang-orang kenamaan, VVVIP saja yang ada..

tapi di negara luar, petani biasa pun ada parabola…biasalah dia orang pun nak nengok siaran bola sepak juga kot..

so lihatlah…mana-mana yang paling cantik parabola tu....
sumber: klik sini

About these ads

10 Responses to “>jenis-jenis parabola yang ada di serata dunia..”

  1. >kreatifnye manusia, kn…

  2. >parabola kat indonesia besar besar. hihi.

  3. >Suka parabola yang warna warnicantik

  4. >shuke tgk..comel2 blako:)

  5. >terbaek lah yg gune kuali tu.. haha :)

  6. >zmn sekarang dah susah nak jumpe parabola kat m'sia sebab memasing dah ada astro. hahahaa

  7. >yg warna warni comel je…suke tengok..

  8. >ouh, parabola yg ni ke?1st time tgk tajuk dan tgk 1st gambar xterpk pulak psl bnda ni, yg terbayang binaan2 x^2,hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: