>Parah…! Sepasang Kanak-Kanak Melakukan Hubungan Seks!

>







Tentu kita semua geleng kepala dan beristighfar panjang bila tengok gambar aksi kanak-kanak ini. Usia mereka mungkin sekitar 3 ke 4 tahun tapi dengan apa yang mereka lakukan cukup untuk buat kita mengaru kepala yang tak gatal.

Di usia semuda ini pun mereka dah pandai meniru aksi hubungan pasangan suami isteri tak taulah bila mereka dah besar nanti.

Dengan keruntuhan moral yang semakin membimbangkan sekarang ini tak mustahil perlakuan kanak-kanak ini akan dapat kita saksikan di Malaysia suatu hari nanti jika tiada tindakan PALING WAJAR dari rakyat dan pihak pemerintah. Apa pendapat anda.
sumber: besf of blog

bulu pun belum tumbuh ada hati nak buat seks…..itulah betapa cepatnya kanak-kanak meniru gaya orang dewasa….semoga mendapat sedikit pengajaran.

About these ads

60 Responses to “>Parah…! Sepasang Kanak-Kanak Melakukan Hubungan Seks!”

  1. >banyak pengaruh ni..tv,internet,video..huh

  2. >segan nak tgokya Allahape lah nak jd dgn dunia skrg nii

  3. >uihhhh….bia betul????????

  4. >mesti diorg tgk kt maner2 tu…ei, parents diorg xsedar ke?

  5. >OMG…tak terkata bile tgk gambar2 ni…sedihnye

  6. >ya Allah. :( zaman sekarang.

  7. >ya allah…terkedu seketika bile nengok gambar ni…nak nangis pun ade…

  8. >eh open betoi tuh?… xkan x der org sdr… hadoi….

  9. >dunia akhir zaman….astagfirullah

  10. >haishhh.. budak2 pon dah pandai ke..adess.. sedih bile tgk..macam2 dah skang.

  11. >Allah,pa nk jd nieyh

  12. >takutnya.. terang-terangan plak tu.. astaga..

  13. >Astagfirullah al azim!! takutnyer zaman skung…budak2 pon da tahu wat maksiat…

  14. >rasa nak menangis… dgr lagu lak feeling… uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  15. >salam sekamarrindu,yaALLAH….anak-anakku…minta dijauhkan !tak sanggup sy nak skroll down kebawah…mungkin pengaruh dari tv,vide0 ker…entahlah!apa yang penting kita sebagai ibu/bapa jagalah anak masing2..didiklah MEREKA dengan agama yg sempurna..insyaALLAH.

  16. >ya allah….teruknya akhir zaman ni…

  17. >Macam bukan di Malaysia je.Jumpa di mana ni?

  18. >berderau darah..TAKUT!!mintak2 dijauhkan dari family saye..

  19. >astaghfirullah.. sebab tu pentingnya peranan seorang guru tu dalam mendidik bakal generasi akan datang huhu

  20. >ya Allah…naik bulu rome saya melihatnya…bagaimanakah anak-anak saya membesar nanti…

  21. >student2 kwn2 sy ponnnn buat mende itu jugak walaupun baru tingkatan 1..kesian parents diorg..

  22. >ya Allah. terkejut. huhu

  23. >Astaghfirullahalazim..berderau jantung tgok..

  24. >Astaghfirullahalazim…ape nk jd zmn sekarang :'((

  25. >zionis yahudi tersenyum lebar .

  26. >terkejut sangat2…

  27. >adan,wp berlaku di negara lain..tapi tak mustahil berlaku di malaysia juga tu..kalau tak diawasi…

  28. >abu muaz,mesti dah tuan…tulah agenda yahudi..

  29. >eman,mcm2 berlaku…dunia akhir zaman..

  30. >♥ fara myra ♥,memang terkejut..sangat terkejut..

  31. >Zie,aaaik..??? ya ke..???

  32. >ZieSalikan,minta dijauhakn..semua tu..:)

  33. >dya adriza,sangat setuju…:)

  34. >✿….rossa alina,sangat terkejut…:)

  35. >Norhayati Rostam,ya memang bukan kat malaysia..tapi tak mustahil akan berlaku di Malaysia..kalau tak hati2

  36. >sarah honey,sangat teruk…sangat memalukan./.

  37. >s1t1 2uL41k4,memang tak terkata…sedih..

  38. >atehqshe,semoga kita dijauhakn…benda2 mcm tu..

  39. >Nica,sedih…tak kisahlah budak ni di negara mana sekalipun..perbuatan ini memberi impak kepada kita semua.

  40. >Cik Azizah,semuanya pengaruh org2 dewasa..budak2 mudah terikut..

  41. >Faarihin,budak2 memnag tak tahu apa…

  42. >farah,dunia akhir zaman cik farah..

  43. >tomatokering,budak2 mudah sangat terpengaruh apa yg dilihat..

  44. >forever love,memang akhir zaman..

  45. >eB@mamaAerish'n'Aed,tu la pasal..satu pun tak sedar..ishh

  46. >ainnoraini,saya pun terkejut…:)

  47. >Wanita Mutalib,dunia akhir zaman..mcm tulah..

  48. >AnneRaini,tulah realiti yg terpaksa kita hadapi..

  49. >nur intan hazirah,saya pun…

  50. >Anisa Hang Tuah,kenyataan yg dihadapi zaman yang akhir ni..

  51. >lady XOXO,terkejut kan?

  52. >Rozuan Ismail,setuju dengan awak..

  53. >terima kasih atas komen2 sahabat2 saya..

  54. >kew tiru mak ayah die nei,adeh sila waspada..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: