>[gambar ] wanita kena rogol dan bunuh…….sangat kejam…!!!

>

mangsa dirogol sebelum dibunuh
sadis dan kejam
sangat kejam
berdebar-debar hati saya memandang gambar ini.. ini gambaran seorang wanita yang dirogol ( mungkin rogol beramai-ramai ) dan bagi menutup jenayah ini diketahui, wanita ini di bunuh..betapa seksanya…wanita ini..dah lah dirogol…dibunuhnya pula, dibiarkan reput begitu saja…..
Jenayah rogol adalah antara perbuatan yang paling kejam sekali di dunia..lelaki yang bernafsu binatang sememangnya tidak akan ambik kisah tentang hal ini..yang dia mahu nafsu seksnya perlu dipenuhi,
Kepada wanita-wanita di luar sana, berhati-hati dalam setiap pergaulan, dan yang lebih penting jangan ambil mudah dalam setiap perkara..soal pakaian pun perlu diambil kira..saya tak nafi, ada juga kes di mana wanita yang bertudung pun kena rogol juga…malah anak kecil pun,..inilah dunia akhir zaman, zaman yang penuh dengan kezaliman, sudah tiada lagi nilai-nilai perikemanusiaan dalam diri setiap manusia.
Lebih teruk lagi, ada juga kes si bapa merogol anak sendiri, datuk merogol cucu yang masih mentah yang baru nak kenal dunia..kenapa berlaku mcm tu? tidak terfikirkan akan kesan dan akibat yang ditanggung oleh mangsa? kekal truma sepanjang hayat? siapa yang ambil peduli dalam hal ini?..jawapannya tidak ada yang ambil peduli.
So, pada setiap yang bergelar wanita, perlu berwaspada…bahaya rogol ini boleh berlaku tanpa diduga…bila-bila masa.. ( nasihat dari blogger picisan, sekamar rindu)
apa pendapat anda dalam hal ini…?
entri ini sekadar mahu memberi ingatan kepada wanita-wanita agar sentiasa berwaspada dan berhati-hati dalam setiap perjalanan kalian….
credit to: melvister.com

About these ads

13 Responses to “>[gambar ] wanita kena rogol dan bunuh…….sangat kejam…!!!”

  1. >kat mana ni?malaysia?

  2. >nauzubillah…tengok muka mayat ni pun tau betapa dia sedang terseksa…

  3. >Ya Allah.. Mohon dijauhkan..takutnya.. memang ngeri tengok gambar2 ni… (TT__TT)

  4. >nauzubillah…mintak dijauhkan malapetaka spt ini…

  5. >nauzubillah !mcm kena bakar pun ade jugak ye?kesian arwah..moga2 roh nya tnteram..bangsa apa tak tahu ye?

  6. >uwwwwaa~ takot :(

  7. >sian nye. cm nak nages tgk.

  8. >Astaghafirullah…baca tajuk dulu, then masa gambar tengah loading, akak tengok dari celah2 jari ja…peh tu terus skip ke bawah tak sanggup tengok…ngerinya..na'uzubillah!

  9. >tkutnye tgok….

  10. >betul jenayah rogol ni makin menjadi2 dan makin teruk..Ya Allah, lindungilah kami semua dari bencana,amin..

  11. >laknatullah betul pelakunya tu… sekarang pun duduk dalam rumah pun x selamat apa lagi kat luar sana…mudah2an segala pergerakan kita dlm lindungan Allah SWT..

  12. >trauma yang kekal tu lah yang membuat kan ramai wanita jadik andartu gara2 membenci insan bernama lelaki

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: