>gaya fesyen gadis-gadis Jepun yang menjolok mata..

>

kan elok bogel terus..
gaya yang eeee..entahlah tak ada ayat nak tulis..ishh
gaya yang ngeri tengok
gaya yang seksi
apa pendapat anda apabila melihat wanita berpakaian seperti di atas?.. inilah trend bagi kebanyakan gadis-gadis Jepun.. kita pun sedia maklum, Jepun merupakan sebuah negara yang rakyatnya bijak dan sangat kreatif.. dalam soal berpakaian pun bertambah2 laaa kreatifnya… lepas ini mungkin ada fesyen bogel terus..tak payah pakai apa-apa lagi….mungkin suatu hari nanti kita akan dapat tengok..semua gadis-gadis jepun tak akan guna pakaian lagi….pada mereka guna baju dan seluar dah jadi fesyen yang kolot..mungkin kan?..kalaulah mcm ni tak mustahil hal ini berlaku..
minta-mintalah kat Malaysia, tidak ada gadis-gadis Melayu yang beragama Islam yang cuba-cuba nak meniru gaya fesyen yang “bangang” mcm ni..

About these ads

12 Responses to “>gaya fesyen gadis-gadis Jepun yang menjolok mata..”

  1. >bengong tul…fesyenn ntah hape

  2. >xpayah pakai seluar pun xpe ni tetap tayang seluar dalam..huh

  3. >yakkssss…ntah per2..kalau applied kt M'sia ni..makin bnyak la kes rogol nti.haaaihh..mcm2..

  4. >astagfirulahhh…jgn jadi ikutan remaja2 kita sudah!

  5. >SNG NK KE PANTAI..HAHAalaa..kat mlsia pon rsnya lebih kurang cmnih kot..cuma sluar gitu xnampak agi

  6. >pelik nye fesyen diorg~jgn sampai sini dah la~

  7. >haish ! macam2 lah ! mengarot je pesen2 camtu . huhu

  8. >hadoi~ tang mana yang lawanye tak tahulah! :(

  9. >ish2,,, masyarakat timur sepatutnya sopan2..mengong tol diorg nie

  10. >tunggulah nanti …

  11. >tah pape gaya tah..mcm kucing pown ade..rase mcm nak campak katak jek dlm sluar tuh..jd sangkar katak!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: