>[ gambar ] tentera Amerika Syarikat Merogol Gadis Iraq…Zalim..

>

kezaliman terhadap wanita muslim, Iraq
detik-detik kezaliman

sadis dan zalim
gadis Iraq ini baru berusia 14 tahun..dalam usia yg sangat mentah ini, beliau telah dirogol oleh 4 tentera Amerika Syarikat yang kononnya datang ke Iraq untuk membebaskan Iraq dari kekejaman Saddam Hussein, tetapi kekejaman yg dilakukan oleh tentera Amerika Syarikat lebih ganas dan sangat kejam…lebih hina daripada binatang..!
kekejaman terhadap wanita berlaku di mana-mana…tak abis-abis berlaku kezaliman terhadap wanita….”YA Allah…Ya Tuhanku..Selamatkanlah wanita-wanita Muslim tak kira di mana mereka berada daripada kekejaman, kezaliman seperti ini....” – [saya hanya mampu berdoa..]
untuk maklumat lanjut bolehlah klik sini

About these ads

23 Responses to “>[ gambar ] tentera Amerika Syarikat Merogol Gadis Iraq…Zalim..”

  1. >kesian budak tu :-(

  2. >astaghfirullah.. kejamnya!

  3. >ngeri n kesian kalau tengok..kalau ada video camnie mmg tak sanggup nak tgk

  4. >mereka keji !!smoga Allah melaknat perbuatan hina mereka tu

  5. >pernah tgk gambar nih…ada lagi 2 3 mangsa yang gambarnya turut d rakam…memang laknat la kaum2 nih…

  6. >mmg kejam, binatang pon x kejam cmni…

  7. >Amin…mendoakan untuk diri sendiri dan juga untuk wanita2 di luar sana juga…emmm…dunia2(",)

  8. >ksian tngok budak tu..zalim..

  9. >sedih!!best bace blog awak. lagi2 ditambah lagu… insaf2~

  10. >astaghfirullahalazim…nauzubillah minzalik..moga mereka mendapat balasan yang setimpal di akhirat nanti..

  11. >Mereka ni sepatutnya ditembak dgn senapang gajah.. tak sepatutnya seorang tentera buat mcm tu.. memalukan!!-papairfan-

  12. >THIS IS BULLSHIT!!…THE US ARMY SHOULD GET OUT FROM THE COUNTRY THAT THEY EVADE!!…YA Allah… save the muslim and muslimah from the beasty animals like US ARMY!!!…

  13. >sy pun turut sakit hati tgk tentera2 tuh..nasib baik Msia aman.x dpt sy bayangkan klu jd mcm tu..nauzubillah!

  14. >zalim! lebih keji dr binatang!

  15. >setuju dengan -papairfan-!!

  16. >masyaallah…kejamnya!Keji sungguh diorang ni…

  17. >astaghfirullah..mmg gile jgat zalim la depa neh!

  18. >babinyeeeemaaf emosi

  19. >astaghfirullah…siyes nak nanges tgk :(AMIN, same2 kite doa =(

  20. >semoga mereka mendapat balasan yang setimpal di akhirat kelak.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: