>[ gambar ] bila pelajar perempuan menaikkan JARI TENGAH… memang gersang betul..

>

bayi yg tak berdosa dibuang mcm sampah

pelajar lelaki dan perempuan bermadu asmara

rempit..
pelajar seksi tunjuk alat sulit

lagi kes keuntuhan moral

bermadu kasih bermanja-manja gitu..
dengan lengap berpakaian sekolah lagi ini
nafsu kebinatangan.. budak sekolah
pelajar ni nak apa ni tunjuk-tunjuk ni..?

tak nak cerita banyak… biarlah gambar menceritakan segalanya… inilah anak-anak remaja kita yang akan menjadi tunggak negara masa depan..


betapa malangnya ayah dan ibu mempunyai anak spt ini…

About these ads

26 Responses to “>[ gambar ] bila pelajar perempuan menaikkan JARI TENGAH… memang gersang betul..”

  1. >astgafirullahalazim .. gelap masa depan .. huu .. tak fikir mak ayah kali org2 cm nie

  2. >ish..dasatnya budak2 skrang..mohon tuhan supanya keturunan saya dijauhi sikap cenggini..Ya Allah sedihnya..

  3. >terperanjat..mantapkan iman..see how middle finger can lead u..:(

  4. >Ya Allah jadikanlah hati kami serta hati keturunan kami seperti hati wali-waliMu….

  5. >zaman dah berubah… mcm2 hal boleh berlaku… remaja makin berani..

  6. >nauzubillah minzalik..

  7. >subhanallah..minta2 dijauhkan daripada anak2 kita yg sedang membesar…dan semoga mereka diberi hidayah olehNYA..amin..My recent post"I Love It So Much… ^_^ "

  8. >hmmm bdk skrg ni..dasyat.! ;(

  9. >kalau rasulullah tgk umat islam akhir zaman ni..nescaya baginda akn menitiskan air mata..perkara besar yg ditarik sehingga manusia melakukan maksiat, yakni perasaan MALU…sedih tgk budak2 sekolah tu.

  10. >Salam Cikgu,Nauzubillah… teruk sangat dah ni gejala negatif di kalangan anak melayu… mencapai tahap kronik.Tapi sayang… kenapa cikgu gelapkan mata budak2 yang tunjuk mid-finger tu…Biar gua c&p gambar tu dan publish dalam blog, kalau boleh bagi nama sekolah sekali…Biar Pak2 Menteri dan ibubapa diorang identify siapa budak2 tak senonoh tu…Dah alang2 tak malu dengan Allah, apalah kiranya nak malu dengan manusia kan…Kalau boleh emailkan gambar tu pada gua… zergdukes@gmail.comTerima kasih dan selamat berhari minggu.

  11. >dasyatmcm2lainilah cabaran buat pendidk

  12. >oo..mak ai..teruknya..berubah lah sebelum terlambat yer

  13. >hurm.. apa nak jadi lah budak zaman sekarang. rosak sudah

  14. >asstafiruallah al azim..mintak di jauh kan dari ank2 kita!

  15. >doakan mereka bertaubat.. insyaAllah, ameen.

  16. >Rasulullah S.A.W bersabda: kebaikan generasi pertama umat ini kerana adanya sifat syahid dan keimanan yg kuat dan binasanya generasi akhir umat ini kerana adanya sifat bakhil dan banyak berangan-angan,(direkodkn oleh Bukhari dan Muslim.)inilah yg dikatakan generasi akhir umat yg banyak berangan-angan

  17. >astgafirullahala'zim …dunia dah nak kiamat..huhu :(

  18. >Ya Allah, terkejut tgk sume pic tu..dorang rs bangga sgt kot..

  19. >kalu dah macam ni macam mana nak dapat anak 23 orang… diri sendiri tak terjaga

  20. >Salam,Barangkali mereka angkat isyarat satu malaysia kot ha ha ha. Tapi tak tau itu bahasa isyarat lucah. Entahlah. Itulah jadinya bila anak2 dijauhkan dari agama serta disogokkan dengan program mungkar percampuran bebas lelaki dan perempuan dalam tv etc. Cuma jagalah anak2 kita serta sentiasa berdoa. Tapi kalau terkena juga nak buat camna sebab environment sekarang terlalu teruk. Saya terpaksa postkan semua anak saya ke sekolah agama serta jauh dari K. Lumpur w/pun menanggung kos lebih untuk selamatkan akidah dan moralnya.Sebab di sini kita jaga anak kita, tapi orang lain tak jaga anak mereka. jadi bermasalah. Selain itu sekarang ni cikgu tak boleh buat apa sebab ibu bapa sekarang terlebih pandai. Jgn cuba2 nak tegur kena maki atau kena samanlah jawabnya. Mountain climber

  21. >hmmm.sy pon takathu npe mereka2 yg konon2 bersekolah ni boleh terjebak dgn bnda2 cmni.kurg didikan kot

  22. >takut tengok ni! saya ada adik yg still budak2 lagi.. malah sye sendiri masih remaja! mcm mana lah masa depan kami kalau suasana macam ni dah macam virus H1N1~ mintak dijauhkan lah perkara2 mungkar dari kami sekeluarga dan keturunan kami~ amin~

  23. >Ya Allah, tak terkate ape dah (really speechless) *sedih*

  24. >runtuhnya moral pelajar sekolah zaman sekrang..huhu sedihnya..

  25. >ni prektik matapelajaran seks ke?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: