>[ gambar ] jom tengok gambar-gambar baby tidur yang sungguh cute dan manja….

>

Gaya ni sangat yang saya suka

Gaya tidur yang mcm ada masalah je ni..

Gaya yang best
Gaya yang cute
Gaya yang sungguh cantik

Gaya yang sungguh cun..tongkat dagu lagi ni..
Gaya mcm aku masa kecil tidur…
Gaya yang manja
Gaya yang seksi
Gaya spt merajuk je ni.
Gaya yang sangat manjaa
Gaya yang sungguh best dilihat
Gaya merajuk nak susu..

Gaya yang sangat manja
Gaya sungguh seksi

Gaya yang sungguh mesra dan manja
Gaya sedang marah..



di atas ni saya sertakan gambar2 gaya bayi sedang tidur….sungguh teruja saya melihatnya..dan saya mahu kongsi2kan pada sahabat2 saja.,….

bestnya…ketika bayi…….kalau masa boleh diputarkan..terasa nak jadi baby semula…hehe….


12 Responses to “>[ gambar ] jom tengok gambar-gambar baby tidur yang sungguh cute dan manja….”

  1. >waaaaaaaa i love babiesss…akak nak cr anak angkat lar.. ada kenal sapa2 nak bg tak?

  2. >kalau dah baby, gaya apapun comel semuanya … tgk gambar2 tu rasa teringin nak baby,tapi …..

  3. >wahhh! sgtttt comel!gram nyeh, nk baby! nk baby!haha! xD

  4. >wahhh! sgtttt comel!gram nyeh, nk baby! nk baby!haha! xD

  5. >ya allah.sgt comel bayi2 ni…..sumpah kalau jumpe nak lempang laju2 sbb kecomelan mereka…. T_______________T

  6. >comel sangat bayi-bayi ni..heheh..

  7. >kembar 3 pun susah nak buat pose tidur mcm tue……..

  8. >Hik hik hik… :-)

  9. >alololo….cute giler!!!!

  10. >alolo..comeinya.ni yg rasa cam nak ada baby lagi..hikhik

  11. sesungguhnya aku rindu alam "baby ku" tapi semuanya telah berlalu bersama sejuta kenangan buat ibuku, ayahku dan juga aku.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

