>[ gambar ] orang makan mayat

>

sekali imbas tak ada apa yang pelik berlaku

tetapi mereka ini sedang menunggu untuk makan mayat ni…lama dah tak makan daging ni
perut mayat ini dipotong, sedikit demi sedikit
tangan, kaki dipotong
dipotong lagi
leher dipotong
kaki, tangan dan badan dipotong
semua isi perut dibuang..
tangan dipotong kecil-kecil
kulit kepala dikeluarkan
nilah kepala..untuk dibuat sup

ada isyarat “bagus” lagi tuu
daging manusia dijadikan sup
masa untuk makan daging manusia tadi.

nak kata manusia ini tak ada akal, tak boleh juga. sebab akal memang Tuhan bagi.. tapi mcm dah tak ada benda lain nak makan..masih ada lagi manusia yang gemar memakan daging manusia….sanggup dilapah, dipotong, dan direbus daging manusia dan dimakan beramai2..
pelik tapi benar

About these ads

84 Responses to “>[ gambar ] orang makan mayat”

  1. >ntah la manusia sekarang….macam tak da benda lain ka nak makan???haish..cik siti baca entry ni terus tak lalu nak gi makan…huhuh

  2. >ntah la manusia sekarang….macam tak da benda lain ka nak makan???haish..cik siti baca entry ni terus tak lalu nak gi makan…huhuh

  3. >muntah terbelahak tengok.ape ntah lagi nak makan…

  4. >muntah terbelahak tengok.ape ntah lagi nak makan…

  5. >astagfirullahhalazim. ni cannibal ape? ape nk jd dgn dunia. ish2.

  6. >astagfirullahhalazim. ni cannibal ape? ape nk jd dgn dunia. ish2.

  7. >tak terkata-kata….dan tak boleh nak diucapkan…masya Allah…..

  8. >tak terkata-kata….dan tak boleh nak diucapkan…masya Allah…..

  9. >semua lelaki. thailand.baju bersih.kawasan ceruk.hmm..

  10. >semua lelaki. thailand.baju bersih.kawasan ceruk.hmm..

  11. >tak terfikir ke pada si pemakan klu mereka akan di makan juga?

  12. >tak terfikir ke pada si pemakan klu mereka akan di makan juga?

  13. >huhu…rase loya tekak tgk gmbr2 tu sume..xpatot tol dorang neh.kejam! huhu -.-

  14. >huhu…rase loya tekak tgk gmbr2 tu sume..xpatot tol dorang neh.kejam! huhu -.-

  15. >hina sangat…arghhh geli

  16. >hina sangat…arghhh geli

  17. >eww… sukar nak percaya.

  18. >eww… sukar nak percaya.

  19. >eww… sukar nak percaya.

  20. >eww… sukar nak percaya.

  21. >celaka gila la weh..tak sanggup aku nengok!

  22. >celaka gila la weh..tak sanggup aku nengok!

  23. >geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

  24. >geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

  25. >penah bca benda ni tp yang zara bca dulu bukan diorang yang makan. diorang lapah n kasi burung makan. tapi entah gak r mana satu yg sahih. erm.

  26. >penah bca benda ni tp yang zara bca dulu bukan diorang yang makan. diorang lapah n kasi burung makan. tapi entah gak r mana satu yg sahih. erm.

  27. >erk…masyaAllah…

  28. >erk…masyaAllah…

  29. >erkkkk.. tak sanggup.. geliii =_=

  30. >erkkkk.. tak sanggup.. geliii =_=

  31. >yekk.. gelinya.. bangkai manusia la bnde y busuk skli.. cmne b0leh tergamak mkan sperti manusia xberakal.. ikutlah ajaran islam y amat el0k dan terbaik skli jalan y dberikan.. :)

  32. >yekk.. gelinya.. bangkai manusia la bnde y busuk skli.. cmne b0leh tergamak mkan sperti manusia xberakal.. ikutlah ajaran islam y amat el0k dan terbaik skli jalan y dberikan.. :)

  33. >ya ALLAH berlari akak ke dapur nak muntah..ishhhh

  34. >ya ALLAH berlari akak ke dapur nak muntah..ishhhh

  35. >huhuhu..cam da takde bnde len nk makan iishhkk!!

  36. >huhuhu..cam da takde bnde len nk makan iishhkk!!

  37. >otak tak pakai … geliii nye

  38. >otak tak pakai … geliii nye

  39. >cikAna,memang tak berakal semuanyaaaa..

  40. >cikAna,memang tak berakal semuanyaaaa..

  41. >specky gurlz,tu laaa..mcm2 dunia sekarng

  42. >specky gurlz,tu laaa..mcm2 dunia sekarng

  43. >kak Kaseh..,mintaa maaaaaffff…

  44. >kak Kaseh..,mintaa maaaaaffff…

  45. >Ibnushukran,memang geli…

  46. >Ibnushukran,memang geli…

  47. >Amirrah Zawani,semua yg berakal tak akan sanggup nak makan mayat tuuuu.

  48. >Amirrah Zawani,semua yg berakal tak akan sanggup nak makan mayat tuuuu.

  49. >Eda,nilah jenis manusia yang taka da hati perut…

  50. >Eda,nilah jenis manusia yang taka da hati perut…

  51. >Zara Hannan,saya ada pic yang makan daging mayat tu..tapi x sanggup nak boh di entri..

  52. >Zara Hannan,saya ada pic yang makan daging mayat tu..tapi x sanggup nak boh di entri..

  53. >syerah ♥,eeee..sangat geli..

  54. >syerah ♥,eeee..sangat geli..

  55. >juju.johanizah,saya pun tak sanggup jugaaa

  56. >juju.johanizah,saya pun tak sanggup jugaaa

  57. >MarlyMarble,saya pun sukar nak percaya..tapi kena percaya…

  58. >MarlyMarble,saya pun sukar nak percaya..tapi kena percaya…

  59. >Edy Fee,sangat kejam…..

  60. >Edy Fee,sangat kejam…..

  61. >khairiyah,maafkan saya…buat anda loyaa

  62. >khairiyah,maafkan saya…buat anda loyaa

  63. >adan,tak akan terfikirnyaaa

  64. >adan,tak akan terfikirnyaaa

  65. >MuNie,yaa..berlaku di Thailand

  66. >MuNie,yaa..berlaku di Thailand

  67. >Cikgu CTE,memang saya pun terkejut jugaa

  68. >Cikgu CTE,memang saya pun terkejut jugaa

  69. >dayah SnoW Heuka,sangat kejam….kejam..

  70. >dayah SnoW Heuka,sangat kejam….kejam..

  71. >zee ong,dunia yang penuh dengan kekejaman..

  72. >zee ong,dunia yang penuh dengan kekejaman..

  73. >s.y.a.r.q,tak tahu nak kata apa…:)

  74. >s.y.a.r.q,tak tahu nak kata apa…:)

  75. >Siti Fatimah Fuzz,manusia sekarang dah tak akal…

  76. >Siti Fatimah Fuzz,manusia sekarang dah tak akal…

  77. >salam.terima kasih atas komen para sahabat2….inilah membuktikan dunia ini akhir zaman..

  78. >salam.terima kasih atas komen para sahabat2….inilah membuktikan dunia ini akhir zaman..

  79. >eeee… geli and seram.. dorang ni cannibal ke saje2 je nak makan..

  80. >eeee… geli and seram.. dorang ni cannibal ke saje2 je nak makan..

  81. >Cik Rimau,jenis kanibal…yg dasat..

  82. >Cik Rimau,jenis kanibal…yg dasat..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: