>[ gambar ] Pasangan ditangkap sedang berzina di ladang kelapa sawit

>

PASANGAN berzina ini, tidak tahu malu ketika ditangkap oleh Satpol PP dari kebun PTPN-I.. Ketika ditangkap, keduanya masih belum mengenakan pakaian.

Nurlam (45), warga Karang Anyar, Langsa Baroe dan Yuniar (38) warga Peureulak, Aceh Timur. Selain petugas Satpol PP, petugas WH Langsa juga turut menyaksikan mereka berzina..

Ketua Satpol PP dan WH Kota Langsa Syahril, SE diiringi oleh Kasi Penegakan Kebijakan Daerah Satpol PP dan WH Kamaruzzaman, SHI dan Dan Ops WH, Fazil Ibrahim, menyebutkan,ketika ditangkap pasangan yang diketahui masih berstatus isteri dan suami orang lain itu dalam keadaan bogel.

Syahril menjelaskan, penangkapan itu berlaku ketika Satpol PP dan WH melakukan rondaan mencegah maksiat di kawasan jalan pintas PTPN-I Langsa yang diketuai oleh Dan Ops WH, Fazil Ibrahim dengan menggunakan kereta peronda.

Ketika melalui jalan pintas dikawasan kebun sawit PTPN-I Langsa yang cukup sunyi dan jauh dari kawasan penempatan penduduk, tiba-tiba Satpol PP dan WH melihat satu motosikal tanpa pemiliknya terletak dalam semak-semak kebun sawit.

“Kerana curiga, Satpol PP dan WH melakukan siasatan dan intipan sekitar lokasi motosikal tersebut. Ternyata tidak jauh dari situ petugas Satpol PP dan WH menemukan pasangan bukan muhrim itu sedang berzina tanpa berpakaian,” kata Syahril.

Setelah melihat pemandangan yang jijik dan melanggar syariat islam itu, Satpol PP dan WH terus mengejutkan pasangan tersebut yang membuat mereka (pasangan mesum) terkejut dan tidak boleh berbuat apa-apa.

“Ketika ditangakap mereka sedang asyik berzina dalam semak tanpa pakaian,” tegas Syahril.Setelah pasangan zina mengenakan kembali baju mereka yang berselerak di semak-semak dan mereka di bawa ke satpol PP dan WH untuk proses hukum syariah

p/s: udara yang kita sedut pun..pemberian Allah SWT…masih mahu melakukan perkara yang mungkar…jenis manusia apakah ini.?
sumber: klik sini

About these ads

67 Responses to “>[ gambar ] Pasangan ditangkap sedang berzina di ladang kelapa sawit”

  1. >ya allah gilerh la.. haish!!

  2. >ya allah gilerh la.. haish!!

  3. >astaghfirullah.. ish2.. macm2 perangai..

  4. >astaghfirullah.. ish2.. macm2 perangai..

  5. >semoga kita dijauhkan dengan perkara cmni. Amin. :'(

  6. >semoga kita dijauhkan dengan perkara cmni. Amin. :'(

  7. >manusia semakin lalai..

  8. >manusia semakin lalai..

  9. >ingatkan kebun PTPTN tadi..akkaka

  10. >ingatkan kebun PTPTN tadi..akkaka

  11. >Uish..dasyat laa…tak pakai baju.. sensor..Entri Terkini: Buffered Earning MAS MH Buddy untuk bulan ni..Entri Terkini: Pendaftaran SPM 2011..

  12. >Uish..dasyat laa…tak pakai baju.. sensor..Entri Terkini: Buffered Earning MAS MH Buddy untuk bulan ni..Entri Terkini: Pendaftaran SPM 2011..

  13. >ish3..x psl2 peronda 2 free2 jew tgk dowg wat projek..hahaha

  14. >ish3..x psl2 peronda 2 free2 jew tgk dowg wat projek..hahaha

  15. >yeww..geli nengoknya ..tak kenal halal haram dah ..nak syiok je semata2

  16. >yeww..geli nengoknya ..tak kenal halal haram dah ..nak syiok je semata2

  17. >Astaghfirullahalazim… Masing2 kan dah kawin.. Napalah nak buat menda2 camni lagi ni… ~.~

  18. >Astaghfirullahalazim… Masing2 kan dah kawin.. Napalah nak buat menda2 camni lagi ni… ~.~

  19. >gila manusia sekarang! mintak d jauhkan!

  20. >gila manusia sekarang! mintak d jauhkan!

  21. >makin maju dunia, makin hilang tatasusila kemanusiaan. heran, kan.

  22. >makin maju dunia, makin hilang tatasusila kemanusiaan. heran, kan.

  23. >adeh terkantoi sudah

  24. >adeh terkantoi sudah

  25. >Menurut hawa nasu syaitan yg semakin menjadi-jadi sekarang. Na'uzubillah himinzalik….

  26. >Menurut hawa nasu syaitan yg semakin menjadi-jadi sekarang. Na'uzubillah himinzalik….

  27. >eeee… tak senonoh.

  28. >eeee… tak senonoh.

  29. >cam xda tempat alen je nak buat benda camtu…

  30. >cam xda tempat alen je nak buat benda camtu…

  31. >heee.. dalam ladang pun jadik! hampeh tul

  32. >heee.. dalam ladang pun jadik! hampeh tul

  33. >bila dah nafsu kuasai diri

  34. >bila dah nafsu kuasai diri

  35. >astaghfirullah…

  36. >astaghfirullah…

  37. >hurm, apa nak jadi dgn dunia skrg ni.. mcm2 p'kara yg d luar jngkaan byk b'laku.. moga kita smua di lindungi.. amin..

  38. >hurm, apa nak jadi dgn dunia skrg ni.. mcm2 p'kara yg d luar jngkaan byk b'laku.. moga kita smua di lindungi.. amin..

  39. >apelah nak jadi dgn dunia sekrang kan

  40. >apelah nak jadi dgn dunia sekrang kan

  41. >dalam semak pun jadi kerja ….ish

  42. >dalam semak pun jadi kerja ….ish

  43. >Terbongkar sudaaa.Ingat ladang selamat la tu.

  44. >Terbongkar sudaaa.Ingat ladang selamat la tu.

  45. >ni la jd bila akal dikuasai nafsu…

  46. >ni la jd bila akal dikuasai nafsu…

  47. >manueng,nafsu yang gila….

  48. >manueng,nafsu yang gila….

  49. >Norhayati Rostam,walau di mana sekali pun Allah melihat apa yg kita buat..insaflah…

  50. >Norhayati Rostam,walau di mana sekali pun Allah melihat apa yg kita buat..insaflah…

  51. >eyna azmi,tulah..dalam semak pun jadi keje..tak ubah seperti haiwan saja…

  52. >eyna azmi,tulah..dalam semak pun jadi keje..tak ubah seperti haiwan saja…

  53. >Ila,dunia di akhir zman mcm nilah…

  54. >Ila,dunia di akhir zman mcm nilah…

  55. >L.E.N.S.A-N.A.N.I,bila nafsu menguasai diri.akan lupa halal dan haram..

  56. >L.E.N.S.A-N.A.N.I,bila nafsu menguasai diri.akan lupa halal dan haram..

  57. >maira,manusia yang tak tahu batasan agama, mcm nilah…

  58. >maira,manusia yang tak tahu batasan agama, mcm nilah…

  59. >dLa,nafsu haiwan.mcm nilah..

  60. >dLa,nafsu haiwan.mcm nilah..

  61. >h4ni3,tak kira dah di mana pun…bila nafsu kuasi diri..akal dah tak berfungsi lagi dah..

  62. >h4ni3,tak kira dah di mana pun…bila nafsu kuasi diri..akal dah tak berfungsi lagi dah..

  63. >juju.johanizah,soal tempat tak timbul..skrg ni soal dosa yang tak tertanggung..tu yg perlu difikirkan..

  64. >juju.johanizah,soal tempat tak timbul..skrg ni soal dosa yang tak tertanggung..tu yg perlu difikirkan..

  65. >haishhh get a room larr….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: