>Rakaman CCTV, seorang lelaki cuba merogol seorang gadis di Russia..

>

Skala kejahatan pembunuhan dan pemerkosaan meningkat di Rusia [ nisbah 1 minit berlaku 500 kes rogol) Untuk memantau pihak berkuasa memasang kamera cctv di tempat yang selalu berlakunya kejahatan rogol. Berikut ini video cctv yang asli yang dirakam aksi jahat seorang lelaki yang cuba memperkosa mangsanya. Video ini boleh menjadi pengalaman bagi kita untuk mencegah kejahatan tersebut…

Di Malaysia pun kes rogol banyak berlaku….harap pihak berkuasa memperbanyakkan alat cctv ni agar dapat memudahkan pihak polis menangkap penjenayah ni….



apa kita nak buat kalau kita dapat tangkap lelaki ni agaknya..??

About these ads

12 Responses to “>Rakaman CCTV, seorang lelaki cuba merogol seorang gadis di Russia..”

  1. eh, awat laki tuh lariii?hikhik

  2. terdesak sangat dah tu,. blh buang tak lagu awk tu ?,. tak sedap n sangkut2 lah,.

  3. macam2,,,,da berlaku ^"^

  4. ish , kenapa tak rogol ? boleh tengok macam aktiviti merogol orang ! hahahaha

  5. SaLaM SR…WaH!~ TeRuK DaH Ni… KaT MaLaYSia PuN Kena PaSaNG CCTV BaNyaK2 La..

  6. nasib baik lah tak kena rogol..kena belajar karate cam prpuan tu jgk..

  7. ya Allah,tkutnyeee,..haihh,.sy xbrani nk kluar sorg2,..mmg xkn,.huhu,.

  8. alamak.. takutnya..

  9. hurm..dpt laki tuh rotan buntut nye!..rasakan..

  10. kite bako aje!!grrr…geram tengok lelaki bengap mcm tu. pakai tutup litup macam tu pom ade ati nak merogol plak. emang dasar!

  11. bunuh smpai mati

  12. haahaaaa!! padan muke kau kena sepak kat celah!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: