>[ gambar ] Pakcik Gatal selamba ngendap payudara perempuan yang sedang tidur dalam bas

>

wah…pakcik ni..
tajam renungan tu
apa yang difikirkan oleh pakcik ni?
hingga tak sedar dia dirakam
wah..

ishh..
Siapakah yang bersalah? pakcik ke atau perempuan ni yang salah?
sumber gambar : klik sini

About these ads

15 Responses to “>[ gambar ] Pakcik Gatal selamba ngendap payudara perempuan yang sedang tidur dalam bas”

  1. huiiissshhh..nafsu lelaki tak kira tua muda :)

  2. Eehee..Padan muka ppuan tu..Pakai sexy sgt

  3. bg saya..perempuan nie salah kOt. ce dia tak tayang,msti pak cik tu pun xtgOk kan..nafsu lelaki kan mmg 1..

  4. salah pakcik aa sbb x pandai jaga mata.. pompuan tu x salah sbb kain dia x cukup so salahkan kain jee.. he hee

  5. amboi.. sronok pkcik uh.. hahha

  6. amboiii pkcik ni…amik kesempatan plak, yg pmpuan ni plak suka tayang2

  7. gila selamber pakcik nih.. nk tgk pun kave2 lah, huhu… pompuan tu pun nasib lah, sape suh sexy2, kl sexy2 x nak bg org tgk cmna.. mmg org akan tgk la sbb u sexy.. :)

  8. uiskhhh, hampeh sungguh!yg tukang rakam pun syok je amik gmbr tak tahu nk tegur…chettt!

  9. followed u back, tqvm=))cantik blog..

  10. tapi dari sudut pandangan lain.. pakcik tu pun tido gak apa…saip terlentok lagi

  11. kelakar lak tengok blik..hihihi

  12. pak cik gatal!!!

  13. dah dia nak tunjuk, tak salah lah orang tumpang tengok..Kalau betul dia segan, awal2 lagi dia tak pakai camtu.

  14. orang tuo ni.. letup seklai kepala baru tau…

  15. kompom dua2 salah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: