[ gambar ] Jom Lihat Pertandingan Gusti Sumo Bagi Wanita-Wanita Jepun







di jepun pertandingan gusti sumo sangat diminati oleh kaum lelaki dan wanita. mereka yang
handal dalam sumo ini disanjung tinggi di Jepun, tak hairanlah
ada perempuan Jepun yg suka dalam pertandingan sumo ini..
di Malaysia..tak ada pula gadis melayu yang minat dengan silat..
betul ke kenyataan saya ini..?

About these ads

12 Responses to “[ gambar ] Jom Lihat Pertandingan Gusti Sumo Bagi Wanita-Wanita Jepun”

  1. assalamualaikum sekamar rindu…fuyooo perempuan pun ada join sumo ni ek…dahsyatnya….:)

  2. tengok boleh la dekat tidak sekali seram whooo…:)

  3. omai..haha sngt cumil..eh mcm ta betul je..rasenye masih ramai girls suke silat..sebab kat sekolah dulu rmi girls nak msk silat.tp tak cukop quota :)

  4. aiyakkkk..ganas sumo ni..takut i :P

  5. hm, masa sekolah dulu, ramai gk kawan1 pompuan sy msuk silat..=)

  6. sungguh menakutkan….silat?…takut patah tangan..

  7. eita,sungguh brutal..

  8. Mizz ErMa,bgus…ada juga asas memepertahankan diri..

  9. KaK LimAh Si SupiR,:))))

  10. emy zulaiha,bagus…:)

  11. maszull,walaikummusalam mama.sungguh dasat dan brutal wanita2 jepun ni…kan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: