Khasiat Air Mani untuk Wanita

sel air mani lelaki

Rasanya bukan aku seorang saja yang bertanya diri sendiri kenapa orang lelaki bila dia dah berkahwin perutnya akan buncit. Selalu juga aku dengar orang cakap macam ni, “Sekarang ni kurus. Dah kawen nanti mesti gemuk.” Walaupun istilah gemuk dan buncit itu tak sama, tapi dalam konteks ini ianya membawa maksud yang serupa, iaitu perut naik. Tapi…kenapa ye? – Aku bukan kurus wei, cuma tak gemuk je haha.

Persoalan itu terjawab akhirnya selepas aku baca satu artikel dalam Majalah Maskulin edisi Ogos 2009 baru² ni. Jadi rasanya elok juga berkongsi dengan rakan² info pasal ni. Artikel yang anda akan baca nanti mungkin ada yang mencelarukan perasaan. Mungkin rangsangan dirinya sedikit terganggu. Tapi ketahuilah, aku tiada niat untuk berkata lucah ke apa kat sini. Anggaplah ianya satu info yang patut diberi perhatian bagi anda yang bergelar lelaki terutamanya. Perempuan pun sama juga. Takkanlah suami nak isterinya slim anggun menawan tapi perut suaminya boroi ke depan sampai nak tengok kaki sendiri pun tak nampak hehe. Sama²lah berusaha supaya dua² maintain slim dan bergaya.

Menurut artikel dalam kolum Info Seks majalah tersebut, lelaki yang dah berkahwin ni senang buncit disebabkan faktor kelamin sebenarnya. Orang perempuan pula perut buncit kerana kena ‘buatan orang’ hehe. Gurau². Ok. Selalu juga kita dengar lelaki yang dah berkahwin ni perut buncit sebab ada orang jaga makan minum dia. Entahlah boleh diterima ke tak. Ianya sekadar agak² orang, bukannya fakta pun. Ini faktanya yang perlu kita tahu.

Kita sambung lagi.

Kebuncitan lelaki ini berlaku apabila cecair daripada isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekaligus akan mudah membuatkan perut menjadi buncit. Faktor itu juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. Ooo…

Namun jika hubungan kelamin tidak dilakukan dalam tempoh yang lama, perut mereka akan kembali kendur dan zakar pula akan mula mengecut. Selalunya berlaku kepada lelaki yang dah bercerai, mereka yang dah lama menduda atau selalu sibuk dengan kerja sampaikan tuntutan nafkah batin diabaikan. Kasihan ‘dia’.

Khasiat Air Mani untuk Wanita

Ada khasiat rupanya. Kepada wanita yang sudah berkahwin, dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan mempunyai mood yang lebih baik. Kulit isteri lembut hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan berkhasiat. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat, ia juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap ke dalam tubuh isteri.

Ooo patutlah wanita yang dah berkahwin ni nampak lebih gebu. Tapi rasanya awal² kahwin je kot. Dah beranak 3, mulalah kulit berlipat². Kena sama² pandai jaga badan lepas kahwin, ok?

Khasiat lain sperma untuk wanita:

  • Rambut isteri semakin hitam dan berkilat.
  • Mengurangkan jerawat.
  • Campuran sperma dalam tubuh isteri akan menghasilkan berjuta² hormon yang membuatkan wanita lebih ceria dan gembira.

Edah dan Air Mani


Dalam Islam, tempoh edah diberi kepada isteri yang baru bercerai adalah untuk menghilangkan air mani bekas suami yang masih berada dalam tubuh badan isteri, supaya tak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus melakukan hubungan seks dengan suami baru.

Ada logiknya juga. Setiap hukum dan ketentuan dalam Islam mesti mempunyai sebab yang tertentu sama ada kita tahu atau tidak. Tak perlulah buah tafsiran atau tohmahan terhadap agama sendiri hingga terjadinya murtad. Kajilah dulu kalau boleh. Memang diyakini Islam itu benar.

Itulah saja info yang baru aku dapat. Lelaki buncit lepas kahwin ni kadang² orang cakap sebab hati senang. Mungkin satu faktor lagi kot yang menyumbang. Ada orang suka lelaki berperut buncit, lagi² bila dah jadi ayah. Boleh anak² belajar mendaki ‘bukit’ hehe. Terpulanglah.

sumber : Klik sini

About these ads

26 Responses to “Khasiat Air Mani untuk Wanita”

  1. menarik :)thanks share ^^

  2. Hahaha..tapi PENYEBAB UTAMA lelaki lepas kawin boncit/boroi ialah makan sedap, bini masak. Full stop.

  3. wah menarik info niethanks for sharing

  4. sangat bagus artikel ni..thank's for sharing

  5. mantOB tul info.. :)

  6. malu huhuhu ape betol ke nimcm kotor je :(

  7. wahhh suke la info ni heheheheterima kasih cekgu !! (versi upin ipin) :P

  8. thanks 4 sharing..tp hubby sy memang kuat makan sb tu la dia gemuk..hehehe

  9. SalamPerkongsian pintar khas untuk suami isteri. Baru tahu mengenai fakta kesihatan ni. Terima kasih berkongsi ilmu.

  10. kurang setuju buncit sebab itu..sekarangni ramai jugak bujang2 yang roy..tapi lebih tepat..makan tak ingat & tak bersukan atau bersenam langsung hehehe..pendapat aku la..

  11. erm tq..haha untuk orang bujang juga ni..kena jaga perut…hehe

  12. part mani dan edah tu mmg logik agama kita ni kan

  13. salamsetuju dgn Daddy Ziyyad

  14. sangat2 berguna info nie..thanks for sharing.sekadar mengambil ilmu pengetahuan utk masa yang akn dtg. insyaAllah…

  15. salamif sy story mory adakah comments sy akan dipublishkan? huhu

  16. heh! macam-macam la teori tu… yang penting koi masih menten kurus

  17. thanks atas info ini,,moga sahih

  18. >tq share info ni

  19. >hehe..mengajar anak dari bukit eh?anak kucing ke?orang laki ni malas nak exercise..perut boroila baik bujang attau dah berkahwin

  20. >saya tak sempat nak baca lagi ni… kena baca dgn penuh kusyuk baru faham

  21. >sy belom berkahwin..erkkk..tercemar sikit..haha

  22. >info yg menarik… tapi jgn di minum air mani… biarlah ditempat yg sepatutnya..

  23. LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.FOR WATCHING MOVIE ,NEWS ,AL JAZEERA ,SPORTS VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <SINGAPORE RADIO >CLICK TO LISTEN << LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN << WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHINGINDONESIA RADIO,THAILAND RADIO AND MOREMALAYSIA TV ONLINE ,MALAYSIA RADIO ONLINE

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: