>Budak Sekolah Kena Cabul..( sebenarnya gadis ni yang suka..dilakukan mcm ni)

>

SUNGGUH MEMALUKAN: seorang pelajar perempuan dengan tanpa rasa malu membenarkan seorang pelajar lelaki untuk memegang payudaranya. Bukan sahaja diraba, malah turut dirakam dengan menggunakan telefon bimbit oleh seorang lagi rakan.

Sungguh memalukan lagi apabila perempuan tersebut boleh tersenyum apabila adegan tidak senonoh mereka dirakam didalam kelas. Rakaman video selama seminit tersebut turut di “upload” ke youtube.

Betapa murahnya maruah diri pelajar perempuan terbabit apabila sewenang-wenangya memberikan payudaranya untuk dipegang kepada kaum lelaki. Apa nak jadi dengan budak sekolah zaman sekarang ni, kerana perbuatan tersebut agak memalukan kaum perempuan.


jagalah sikit maruah tu wahai wanita..!

Advertisements

13 Responses to “>Budak Sekolah Kena Cabul..( sebenarnya gadis ni yang suka..dilakukan mcm ni)”

  1. >Bila dah kene rogol baru nak terjerit2….

  2. >budak sekarang ramai yang menyedihkan

  3. >adududuuuuuu..parah

  4. >bdk2…xtau ape diorg pk kn..

  5. >Salam dik. memang tergamam setiap kali baca pasal perkara macam ni..

  6. >dah beranak..pstuh reti plak buang anak

  7. >ada yang lompat dari tingkat 10 nnt ni

  8. >ish ish ish, ape nak jadi nih adoiila

  9. >minta dijauhkan kita & zuriat dari kejahilan mcm tu..

  10. >rasa nk tampar2 je diorang nih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: