>[ gambar] lelaki kencing depan polis….ishhh

>

Selamba je lelaki ini kencing di depan polis…..polis lak mcm tak nak buat-buat apa pun…..tapi ni bukan berlaku di Malaysia…..

Advertisements

9 Responses to “>[ gambar] lelaki kencing depan polis….ishhh”

  1. >hahaha…kelakar..macam robot pulak..dorg terpakse wat bodo je..siann~

  2. >salamhaish naseb baik bukan dimalaysia..teruk tol org tu,

  3. >haha.. mane la ko dpt gmbr ni.. haha

  4. >huhubersyukur kat m'sia takde mcm tuh 🙂

  5. >nk kencing gak la..hahahaha

  6. >Hahahah..buat rileks je kencing depan polis… kat mana ni?

  7. >ala.. masa amek gambar je polis tu wat bodoh..lpas tu kompom budak tu kena blasah kaw2.. haha..

  8. >dalam hati polis tu kan..tak sabar nak kasi potong anu mamat ni..haishhh..

  9. >benci bebenor org tu kat polis!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: