>[ gambar ] jom tengok gambar-gambar baby tidur yang sungguh cute dan manja….

>

Gaya ni sangat yang saya suka

Gaya tidur yang mcm ada masalah je ni..

Gaya yang best

Gaya yang cute

Gaya yang sungguh cantik

Gaya yang sungguh cun..tongkat dagu lagi ni..

Gaya mcm aku masa kecil tidur…

Gaya yang manja

Gaya yang seksi

Gaya spt merajuk je ni.

Gaya yang sangat manjaa

Gaya yang sungguh best dilihat

Gaya merajuk nak susu..

Gaya yang sangat manja

Gaya sungguh seksi

Gaya yang sungguh mesra dan manja

Gaya sedang marah..



di atas ni saya sertakan gambar2 gaya bayi sedang tidur….sungguh teruja saya melihatnya..dan saya mahu kongsi2kan pada sahabat2 saja.,….

bestnya…ketika bayi…….kalau masa boleh diputarkan..terasa nak jadi baby semula…hehe….


Advertisements

12 Responses to “>[ gambar ] jom tengok gambar-gambar baby tidur yang sungguh cute dan manja….”

  1. >waaaaaaaa i love babiesss…akak nak cr anak angkat lar.. ada kenal sapa2 nak bg tak?

  2. >kalau dah baby, gaya apapun comel semuanya … tgk gambar2 tu rasa teringin nak baby,tapi …..

  3. >wahhh! sgtttt comel!gram nyeh, nk baby! nk baby!haha! xD

  4. >wahhh! sgtttt comel!gram nyeh, nk baby! nk baby!haha! xD

  5. >ya allah.sgt comel bayi2 ni…..sumpah kalau jumpe nak lempang laju2 sbb kecomelan mereka…. T_______________T

  6. >comel sangat bayi-bayi ni..heheh..

  7. >kembar 3 pun susah nak buat pose tidur mcm tue……..

  8. >Hik hik hik… đŸ™‚

  9. >alololo….cute giler!!!!

  10. >alolo..comeinya.ni yg rasa cam nak ada baby lagi..hikhik

  11. sesungguhnya aku rindu alam "baby ku" tapi semuanya telah berlalu bersama sejuta kenangan buat ibuku, ayahku dan juga aku.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: