>[ gambar ] Cara membuat sandal dengan tuala wanita

>




dalam keadaan ekonomi yg tak menentu ni….cara mcm ni leh menjimatkan duit kan???
sumber: borak kosang

54 Responses to “>[ gambar ] Cara membuat sandal dengan tuala wanita”

  1. >Kiut jugak sandal nie.keke..

  2. >Kiut jugak sandal nie.keke..

  3. >kreatiff..hee

  4. >kreatiff..hee

  5. >Ya Ampun!!kreatifnyatak tfikir pulak..kena try ni..mesti comei!!

  6. >Ya Ampun!!kreatifnyatak tfikir pulak..kena try ni..mesti comei!!

  7. >1 benda boleh wt macam2…mmmm….

  8. >1 benda boleh wt macam2…mmmm….

  9. >hahahhahahaha…….xmo la pakai.. huhuhuh

  10. >hahahhahahaha…….xmo la pakai.. huhuhuh

  11. >wah!! kreatif sunggoh

  12. >wah!! kreatif sunggoh

  13. >wah! menarik2.

  14. >wah! menarik2.

  15. >mcm-mcm kan abg..dunia zaman skrg..ish2

  16. >mcm-mcm kan abg..dunia zaman skrg..ish2

  17. >benda tu pun mahal sekarang ni..

  18. >benda tu pun mahal sekarang ni..

  19. >mak aih..dasat giler otak dorang neyh…itu bersyukurlah tak guna tuala wanita yang dah digunakan..adesss

  20. >mak aih..dasat giler otak dorang neyh…itu bersyukurlah tak guna tuala wanita yang dah digunakan..adesss

  21. >kreatip,.hehe,,xserap air ke nnti?,.oo,kt sne xde lopak2 kot,.kn?,.hehe

  22. >kreatip,.hehe,,xserap air ke nnti?,.oo,kt sne xde lopak2 kot,.kn?,.hehe

  23. >kalau mcm ni. kaki berdarah pon x pe😀 heee

  24. >kalau mcm ni. kaki berdarah pon x pe😀 heee

  25. >Hihihihihi…. ttu rasa lain macam masa nak pakai.

  26. >Hihihihihi…. ttu rasa lain macam masa nak pakai.

  27. >susah kalau terlalu kreatif nie..

  28. >susah kalau terlalu kreatif nie..

  29. >agak2 nya berapa lama boleh tahan tu…hehee

  30. >agak2 nya berapa lama boleh tahan tu…hehee

  31. >nak try ar buat..heheh pastu akak post kat blog eh😛

  32. >nak try ar buat..heheh pastu akak post kat blog eh😛

  33. >salam.. sangat kraetif, tapi rasa macam x sanggup nak pakai la hehe..

  34. >salam.. sangat kraetif, tapi rasa macam x sanggup nak pakai la hehe..

  35. >kalau kena air..abis kembang kasut tu

  36. >kalau kena air..abis kembang kasut tu

  37. >lawa gambr ni….

  38. >lawa gambr ni….

  39. >uh,,,sungguh teruja,,,,

  40. >uh,,,sungguh teruja,,,,

  41. >nape rase cam mmbazir wlwpun die npk kreatif…😛

  42. >nape rase cam mmbazir wlwpun die npk kreatif…😛

  43. >hahahaha..kreatif tapi kakNo xmo pakai klo bg free pun ..MALU..hahaha..

  44. >hahahaha..kreatif tapi kakNo xmo pakai klo bg free pun ..MALU..hahaha..

  45. >kalis air ke..huhu..macam2 ada..

  46. >kalis air ke..huhu..macam2 ada..

  47. >kahkahakah. cute mmg cute tp kompem jln ckit dah koyak2! XDDD

  48. >kahkahakah. cute mmg cute tp kompem jln ckit dah koyak2! XDDD

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: