>Suami pergi bekerja, isteri asmara depan anak

>

gambar hiasan

KULIM: Seorang isteri berusia 23 tahun yang mempunyai dua anak sanggup bermain kayu tiga apabila ditahan berkhalwat bersama kekasih gelapnya dalam kejadian di Kampung Padang Tembak, malam kelmarin.

Lebih mengejutkan, perbuatan durjana wanita berkenaan dilakukan di rumahnya sendiri ketika suaminya bekerja dan di depan dua anaknya berusia enam dan setahun setengah.

Ketua Unit Penguat Kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Kulim Kedah (PADK), Azmi Rejab berkata, dalam kejadian jam 9 malam itu, suami wanita berkenaan yang dihubungi penduduk kampung pulang ke rumahnya sebelum mendapati kekasih gelap isterinya berusia 20 tahun berbaring di sofa.

Katanya, berang dengan tindakan isteri dan lelaki berkenaan, suami yang berusia 25 tahun terbabit memaklumkan kejadian itu kepada PADK untuk tindakan lanjut.

“PADK menerima aduan kira-kira jam 9.30 malam sebelum bergegas ke tempat kejadian. Setibanya di rumah berkenaan, kami dapati berlaku pergelutan antara suami wanita itu dengan kekasih gelap isterinya,” katanya.

sumber: harian metro hari ni..
p/s: sangat malang jika mempunyai isteri yang mcm ni…..bini mcm ni patut dibuang saja…..

88 Responses to “>Suami pergi bekerja, isteri asmara depan anak”

  1. >hish teruknya isteri mcmnie..

  2. >hish teruknya isteri mcmnie..

  3. >kite bako je!! kita bako!!haha

  4. >kite bako je!! kita bako!!haha

  5. >Buat jahat depan anak2..mmg buruk perangai ..kita bako je..

  6. >Buat jahat depan anak2..mmg buruk perangai ..kita bako je..

  7. >adoi…naperlah buat mcm tu depan anak2sian kat budak2 tu…(sian kt bpk budak sekali)..

  8. >adoi…naperlah buat mcm tu depan anak2sian kat budak2 tu…(sian kt bpk budak sekali)..

  9. >so sad… but there are a lot of women outside there that better for you….

  10. >so sad… but there are a lot of women outside there that better for you….

  11. >astaghfirullahalazim,,patut diceraikan aje bini camni..

  12. >astaghfirullahalazim,,patut diceraikan aje bini camni..

  13. >wanita yang baik untuk lelaki yang baik, lelaki yang baik untuk wanita yang baik…🙂

  14. >wanita yang baik untuk lelaki yang baik, lelaki yang baik untuk wanita yang baik…🙂

  15. >peergghh ape lah nk jadi..macam2 hal berlaku bako je dia ni

  16. >peergghh ape lah nk jadi..macam2 hal berlaku bako je dia ni

  17. >ish3..teruknyer perempuan ni..x ckup2 lagi ke dgn apa yg ada….

  18. >ish3..teruknyer perempuan ni..x ckup2 lagi ke dgn apa yg ada….

  19. >ish3..teruknyer perempuan ni..x ckup2 lagi ke dgn apa yg ada….

  20. >ish3..teruknyer perempuan ni..x ckup2 lagi ke dgn apa yg ada….

  21. >astaghfirullah~perangai yG sungguh teruk!

  22. >astaghfirullah~perangai yG sungguh teruk!

  23. >ish..ish..ish.. tak cukup ke dgn kasih syng suami tu… mintak aku dijauhkan dari isteri seperti ini kelak..

  24. >ish..ish..ish.. tak cukup ke dgn kasih syng suami tu… mintak aku dijauhkan dari isteri seperti ini kelak..

  25. >Anak tidak belajar daripada apa yang ibubapa cakap, tetapi mereka belajar dari apa yang ibubapa lakukan.

  26. >Anak tidak belajar daripada apa yang ibubapa cakap, tetapi mereka belajar dari apa yang ibubapa lakukan.

  27. >setuju…kite bako due-due skalieh, bako apenye?

  28. >setuju…kite bako due-due skalieh, bako apenye?

  29. >assalam..dunia skrg manusia semakin sakit😦

  30. >assalam..dunia skrg manusia semakin sakit😦

  31. >wah!!!!!!mcm ni pun buley jd..apela kurg suami die smpai d perlakukan sebegitu..ish3..

  32. >wah!!!!!!mcm ni pun buley jd..apela kurg suami die smpai d perlakukan sebegitu..ish3..

  33. >sedihnya….. apa lagi yang tak cukup dengan suami dia tu ?

  34. >sedihnya….. apa lagi yang tak cukup dengan suami dia tu ?

  35. >salahkan isteri dan suaminya juga..kalau suami jaga dan didik isteri ngan sempurna..menda ni smeua takkan berlaku…

  36. >salahkan isteri dan suaminya juga..kalau suami jaga dan didik isteri ngan sempurna..menda ni smeua takkan berlaku…

  37. >kak Kaseh,ya kak..mesti dua2 nya yg salah…tu pasti..dua2 tak menjalankan t/jwb dengan baik..tu jadi mcm tu…

  38. >kak Kaseh,ya kak..mesti dua2 nya yg salah…tu pasti..dua2 tak menjalankan t/jwb dengan baik..tu jadi mcm tu…

  39. >Tasha,ntahlaa..apa lagi yg tak cukup….mungkin x puas seks kot..

  40. >Tasha,ntahlaa..apa lagi yg tak cukup….mungkin x puas seks kot..

  41. >aQi + GenGkey,buat perkara tanpa mengikut lunas2 agama..mcm ni laaa..

  42. >aQi + GenGkey,buat perkara tanpa mengikut lunas2 agama..mcm ni laaa..

  43. >maiyah,yang halal ada..masih nak cari yg haram…memang benar2 sakit kak miayah..

  44. >maiyah,yang halal ada..masih nak cari yg haram…memang benar2 sakit kak miayah..

  45. >ibuintan,hehe..janganlah :))

  46. >ibuintan,hehe..janganlah :))

  47. >Cikgu CTE,betul..anak akan ikut apa yg dilihat terutamanya perilaku org yg paling dekat..

  48. >Cikgu CTE,betul..anak akan ikut apa yg dilihat terutamanya perilaku org yg paling dekat..

  49. >adan,tak cukuplah tu …:0

  50. >adan,tak cukuplah tu …:0

  51. >syuwai,memang teruk…sangat tak patut..

  52. >syuwai,memang teruk…sangat tak patut..

  53. >Nor Suhaiza,moga menjadi pengajaran untuk kita semua..

  54. >Nor Suhaiza,moga menjadi pengajaran untuk kita semua..

  55. >specky gurlz,sangat tragis kalau ada bini mcm ni..

  56. >specky gurlz,sangat tragis kalau ada bini mcm ni..

  57. >eyna azmi,memang teruk..dan sangat malang jika dapat bini mcm ni..

  58. >eyna azmi,memang teruk..dan sangat malang jika dapat bini mcm ni..

  59. >maira,hehe..setuju..:))

  60. >maira,hehe..setuju..:))

  61. >sicomot-comel,memang pun…kalau saya ada bini mcm ni…akan buat apa yg anda kata kan tu..

  62. >sicomot-comel,memang pun…kalau saya ada bini mcm ni…akan buat apa yg anda kata kan tu..

  63. >AZRUL AZMI,sangat menyedihkan jugaa..

  64. >AZRUL AZMI,sangat menyedihkan jugaa..

  65. >ladyzamea,wp bukan di depan anak sekalipun..perbuatn tu sangat melanggar hukum hakam agama..tak patut dibuat..

  66. >ladyzamea,wp bukan di depan anak sekalipun..perbuatn tu sangat melanggar hukum hakam agama..tak patut dibuat..

  67. >atty's,hehe..memang buruk perangai..

  68. >atty's,hehe..memang buruk perangai..

  69. >Cik Ika Toppo,sangat malang jika ada bini mcm tuu

  70. >Cik Ika Toppo,sangat malang jika ada bini mcm tuu

  71. >apezs shah,sangat teruk..apezsss..:)

  72. >apezs shah,sangat teruk..apezsss..:)

  73. >alamak Kulim…dah dekat kampung chek tu…

  74. >alamak Kulim…dah dekat kampung chek tu…

  75. >tak sedar dek untung

  76. >tak sedar dek untung

  77. >teruk nya isteri dia ni…sian suami dia..

  78. >teruk nya isteri dia ni…sian suami dia..

  79. >lady dayana,memang kesian..tak patut isteri wat mcm tu..:)

  80. >lady dayana,memang kesian..tak patut isteri wat mcm tu..:)

  81. >suripermai,tulah ayat yg sesuai..memang tak sedar di untung..

  82. >suripermai,tulah ayat yg sesuai..memang tak sedar di untung..

  83. >garfield88_aini,dekat ke..?

  84. >garfield88_aini,dekat ke..?

  85. >assalamualaikumsemoga kisah ini menjadi iktibar untuk kita

  86. >assalamualaikumsemoga kisah ini menjadi iktibar untuk kita

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: