>[Pelik] Ada alat untuk wangikan kentut..lelaki dan wanita dah tak malu-malu lagi la lepas ni…

>

Apakah Anda pernah kentut atau buang angin? Aha… pasti semua orang yang sehat pernah kentut. Tetapi bagaimana kalau anda kentut yang di depan umum tanpa sengaja?Betapa malunya kita…

Sekarang bagi anda yang sering kentut tanpa sengaja, bolehlah bergembira kerana seorang lelaki dari Wuhan, China telah membuat alat peredam kentut. Alat tersebut yang terbuat dari plastik dan berbentuk tabung dimasukkan …ah… ke anus anda.Hujung tabung yang satu terbuka dan hujung yang lainnya memiliki lubang-lubang kecil.

Pengguna alat tersebut juga diminta untuk melekatkan minyak atau parfume ke alat tersebut untuk menghindari wangi yang tak sedap. Mungkin jadi wangi yang harum….

kat Malaysia..tak pasti ada dijual ke tak. ni..?


sumber: borak kosong

65 Responses to “>[Pelik] Ada alat untuk wangikan kentut..lelaki dan wanita dah tak malu-malu lagi la lepas ni…”

  1. >alahai canggihnyerr pemikiran manusia zmn skrg nih hehe..tp cntik kot wrne wrni heee

  2. >alahai canggihnyerr pemikiran manusia zmn skrg nih hehe..tp cntik kot wrne wrni heee

  3. >tak kan nak sumbat benda tu dlm 'tut' lak..erk!

  4. >tak kan nak sumbat benda tu dlm 'tut' lak..erk!

  5. >haha perlu ke…rasanya kentut tu adalah nikmat setelah kandungan angin dikeluarkan dari dalam….nk kena masukkan alat tu jd memudaratkan plak..apekah??

  6. >haha perlu ke…rasanya kentut tu adalah nikmat setelah kandungan angin dikeluarkan dari dalam….nk kena masukkan alat tu jd memudaratkan plak..apekah??

  7. >ayyooo..camne nak pki niii..cam tak selese je..

  8. >ayyooo..camne nak pki niii..cam tak selese je..

  9. >kalau ada pun dijual x hingin aku nak beli…agagaga…

  10. >kalau ada pun dijual x hingin aku nak beli…agagaga…

  11. >uishhtakkan nak kena jolok ke dalam kot?eyuwwww

  12. >uishhtakkan nak kena jolok ke dalam kot?eyuwwww

  13. >errr, macam2. tapi, tak koser nakmasukkan menda tu dlm bontot. sakit kot. (>_<) dah ler macam besar jek.

  14. >errr, macam2. tapi, tak koser nakmasukkan menda tu dlm bontot. sakit kot. (>_<) dah ler macam besar jek.

  15. >tersengih2 bla baca entri nih…kihkih

  16. >tersengih2 bla baca entri nih…kihkih

  17. >kalau dah namanye kentut ..mesti baunye busuk

  18. >kalau dah namanye kentut ..mesti baunye busuk

  19. >Macam best je. Tapi macamana fungsinya yer?? :)Bila kentut dia spray ke? hahaha..lawak je..Entri Terkini: TSUNAMI HITS : Jepun dilanda tsunami..Entri Terkini: Alhamduliilah..My Sweet Love HA-NA-NI diterima..

  20. >Macam best je. Tapi macamana fungsinya yer?? :)Bila kentut dia spray ke? hahaha..lawak je..Entri Terkini: TSUNAMI HITS : Jepun dilanda tsunami..Entri Terkini: Alhamduliilah..My Sweet Love HA-NA-NI diterima..

  21. >btol ke kne letak kat anus? sy terdiam membace ny td..

  22. >btol ke kne letak kat anus? sy terdiam membace ny td..

  23. >ish! sumbat kat anus…warghh!!! sakit kot..

  24. >ish! sumbat kat anus…warghh!!! sakit kot..

  25. >menarik.. tapi ada ker orang sanggup guna huhu

  26. >menarik.. tapi ada ker orang sanggup guna huhu

  27. >errr macam ni pun ada ka.. hahaha!!😉

  28. >errr macam ni pun ada ka.. hahaha!!😉

  29. >ahli parlimen kena beli alat ni…ye la…sidang parlimen kan pjg… xkan nak keluar masuk suka ati…kalo kentut kat dlm tu kang kantoi la plak…huhu

  30. >ahli parlimen kena beli alat ni…ye la…sidang parlimen kan pjg… xkan nak keluar masuk suka ati…kalo kentut kat dlm tu kang kantoi la plak…huhu

  31. >manueng,alhli parlimen?…cadangan yg baik tuu..:)..

  32. >manueng,alhli parlimen?…cadangan yg baik tuu..:)..

  33. >Amirrah Zawani,kalau terlampau kreatif mcm ni lah..

  34. >Amirrah Zawani,kalau terlampau kreatif mcm ni lah..

  35. >maira,tak tahu lah puan..ada tak yg sanggup buat mcm tu..

  36. >maira,tak tahu lah puan..ada tak yg sanggup buat mcm tu..

  37. >NadiRah,tak tahulah..sakit ke tak..

  38. >NadiRah,tak tahulah..sakit ke tak..

  39. >myzatulmarghliyana,saya pun sama..terkejut masa tulis entri ni..

  40. >myzatulmarghliyana,saya pun sama..terkejut masa tulis entri ni..

  41. >Nur Hanani,aaah..mcm tu la agaknyaa…:))

  42. >Nur Hanani,aaah..mcm tu la agaknyaa…:))

  43. >eyna azmi,hehe..ya…setuju dengan kata2 eyna tu..

  44. >eyna azmi,hehe..ya…setuju dengan kata2 eyna tu..

  45. >CintaZulaikha,tersegeh dah kira ok dah tu…:))

  46. >CintaZulaikha,tersegeh dah kira ok dah tu…:))

  47. >najwa's,hehehe….:)

  48. >najwa's,hehehe….:)

  49. >h4ni3,hanya org yang kerap kentut saja boleh guna..

  50. >h4ni3,hanya org yang kerap kentut saja boleh guna..

  51. >wahida,kat malaysia memang tak de nak jual…

  52. >wahida,kat malaysia memang tak de nak jual…

  53. >FATIN HIDAYAH MUHAMAD,mcm berminat je ni..:)

  54. >FATIN HIDAYAH MUHAMAD,mcm berminat je ni..:)

  55. >DiaUmaiNiNaz,ada orang sangat memerlukan..bayangkan dalam bas ..bila kes ni berlaku..mesti memalukan..

  56. >DiaUmaiNiNaz,ada orang sangat memerlukan..bayangkan dalam bas ..bila kes ni berlaku..mesti memalukan..

  57. >manggosteen,tulah..mungkin kena berfikir byk kali sebelum nak buat mcm tuu

  58. >manggosteen,tulah..mungkin kena berfikir byk kali sebelum nak buat mcm tuu

  59. >tura hepy,memang canggih…

  60. >tura hepy,memang canggih…

  61. >xkan nak jolok kot… xbuasir ke nnt???

  62. >xkan nak jolok kot… xbuasir ke nnt???

  63. >garfield88_aini,entahlah…mcm2 hal jepun ni..

  64. >garfield88_aini,entahlah…mcm2 hal jepun ni..

  65. >ahahahah ada gak camni eik….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: