>[ gambar ] wanita yang menggugurkan kandungannya..

>

masa buat….sedap sama-sama, bila dah mengandung….lelaki tak nak bertanggungjawab..

so…mahu tak mahu wanita ini terpaksa menggugurkan kandungannya…


p/s: selalu berlaku dalam masyarakat kita….kes seperti ini……..siapakah yang harus dipersalahkan…?

58 Responses to “>[ gambar ] wanita yang menggugurkan kandungannya..”

  1. >lelaki tu ad tu..dia yang snap gmbar kot.ahah.

  2. >ish2…. ape la dorang ni kan.. bayi tu da nak hampir sempurna kot kan.. eeiiii…

  3. >bodo laaa…ish, ngeri kekadang nak tgk..

  4. >YA ALLAH.. sakit nya rasa jantung ni… kurang ajar punya manusia…

  5. >bodo laaa…ish, ngeri kekadang nak tgk..

  6. >sedih sungguh…baru minggu lepas rakan baik saya terpaksa menghadapi saat2 mengerikan apabila melihat rakan sekelas sendiri melahirkan anak dalam lawatan kelas di sebuah negeri di pantai timur. Kawan itu diamanahkan menyimpan rahsia itu. Selain saya, tidak ada yang lain dia ceritakan kecuali pensyarah pengiring yang dihubungi semasa di hospital. dan kemudian menyuruh beberapa orang mengemaskan pakaian si dia. nampaknya bukan mudah menyimpan rahsia. kalau bukan si A, si B yang akan membocorkan…nauzubillah

  7. >sedihnya..baby tu dah ada rupa dah ada bentuk kenapa sesenang bunuh macam tu????!

  8. >nauzubillah,..astaghfirullahal azim,.insaflah sape2 yg trlibat ngn dosa bsr cmni,.mmbunuh!,.

  9. >Tak sanggup nk tgok…

  10. >salah pompuan tu…jgn lupa setiap 40 hari bulu hendaklah dicukur.salah satu lubok setan hendaklah dibersihkan.

  11. >hilang rasa kasih sayang..

  12. >ya Allah ..kat mana nie ..selamba jek nampak pompuan tu …dua dua salah …. leki dan pompuan ..tak tahu kawal nafsuSR …suka lagu dikir barat nie … uwaaaaa teringat kampung halaman .SR orang kelate jugak eh?

  13. >kesalahan org tua..bayi tak bersalah menjadi mangsa…

  14. >sedih2, bayi tu pon nk idup jgk…

  15. >berbalik kepada agama.. agama itu penting untuk semua

  16. >Assalamualaikum w.r.tAgak2 mayat bayi tu diorang tanam ke, buang dalam tong sampah ke atau buat sup? Sup bayi famous kot kat China. Quite disgusting…

  17. >mana hilangnya naluri keibuan… mana hilangnya kasih sesama insan… sedihnya…😦

  18. >salam..kesiannya bby yg xbersalah tu..tp klu die nk bela pn msti kene thn ngan tohmahan org kn..due2 bersalah sbb nk lakukn msti due2 kn..?lain la klu kne pksa atau kes rogol..ermm pndpt je..

  19. >manala kau dpt gambar nih..ngeri aku tgknya..x sampai hati pun yaa..manusia takda hati betul yg gugurkan anak mcm ni..

  20. >ishhk3..klau da cenggini xboleh nk slhkn sesape sama2 salah

  21. >zalimnya………….

  22. >astaghfirullah.. npe la dizalimi nyawa yng xbersalah 2..

  23. >Astaghfirullah alazim..moga kte sume dijauhkn dr kekejaman y sebegini…amin… ><

  24. >diri sendiri yang salah..🙂

  25. >sedih dan sebak la.. sbg ibu rasa mcm sedih sgt.. jahat betul la.. sakit hati betul !!!.. semoga remaja melihat agar terbit rasa takut, kesian n insaf d hati..

  26. >ya Allah..kesiannya bayi tu..tu lah lain kali jgn buat.. bila dah jd mcm ni.. sendiri yg tanggung.. =_=

  27. >peh…dia still sanggup tgk janin dia tu…bese org mesti xsanggup nak tgk…huhu

  28. >manueng,rasa mcm tak bersalah je….

  29. >Amirrah Zawani,bayi yg tidak berdosa…menjadi korban..jenis manusia apa kan…

  30. >halila Ibrahim,sesiapa yg melihat pun akan rasa sedih..

  31. >DgurLinReD,ya..tak boleh nak disalahkan kpd org lain.kecuali diri sendiri saja.

  32. >selipar hijau,sangat kejam….

  33. >SizZLing SuZai,semoga kita dijauhi semua dugaan yg mcm ni..

  34. >si para para,memang sangat zalim….dan tak ada perasaan langsung..

  35. >specky gurlz,sangat kejam…..

  36. >Ibnushukran,bayi yang tidak bersalah jadi korban..

  37. >Rina AVAIL a.k.a cik betty,sangat ngeri..siap letak dalam plastik dah…memang ditong sampahkan bayi ni..

  38. >tot tot kecik,sangat ngeri dan tak ada belas kasihan langsung…

  39. >maira,kalau dah ibu sanggup bunuh anak sendiri..memang dah takde sifat keibuan tu..

  40. >Mahfuzah Husna Zulkifli,dah pasti dibakul sampahkan….

  41. >Azroy Bin Kassim,betul..setuju sangat dengan awak..agama adalah penting dalam mencegah perbuatan semua ini..

  42. >Budak Botak,betul..apa hak kita membunuh bayi yang tidak berdosa tu…?

  43. >Yutaka Mushimura,dizinkan….perbuatan kejam ini perlu dibendung…

  44. >RaNiA,betul..bayi tidak berdosa..dan bayi .

  45. >eyna azmi,memang dua2 yang salah, bayi tidak bersalah..tapi itulah..selagi ada pergaulan bebas, semua ini akan terlu brlaku..

  46. >Adzriel AB,yg buang bayi ni memang sudah tiada nilai2 keibuan…

  47. >jaa,nak salah kat pompuan tu saja pun tak adil..mesti salah kedua2nya lelaki dan pompuan..

  48. >Puan Kutu,sangat kejam pn.kutu.apalah dosa si bayi ini sehingga sanggup dibuat mcm tuu?

  49. >HATYCIKNUURUL,ya…insaflah kepada yg terasa nak buat tu…

  50. >sicomot-comel,ibu yg tdak ada hati, pedal, perut dan perasaan saja yg sanggup bunuh bayi sendiri..

  51. >Tanpa Nama,ya Allah…sangat tragis saya membaca komen tanpa nama ni..memang besar dugaaan yg menimpa kawn awak tu..

  52. >CintaZulaikha,sangat ngeri…memang ngeri puan.

  53. >saya YANA,betul..sangat kejam…

  54. >muhamad hanif,ya ke..?..kalau sesetengah lelaki..memang dah cabut dah…

  55. >isk isk..x berdosa baby tu..dalam kes camni..dua2 pihak salah..depa act before think.tulah manusia zaman skang..tau nak sonok je..ape salahnya kalo kawin trus kalo da suka sama suka..betol x en.sekamar rindu???huhuhu..daripada membunuh insan xberdosa..emo2..

  56. >taktau nak komen apa dah..😦

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: