>Lihatlah Kepala Buaya Masak Tiga Rasa..

>

apa perasaan anda dijamu dengan menu seperti ini…..( menu kepala buaya masak 3 rasa..)..menu ini sangat digemari di China dan Jepun…di sana menu ini adalah menu mewah….
satu set lengkap menu ini berharga : RM 200/….
tak sangka ada juga menu yang mcm ni..
sumber: borak kosong

25 Responses to “>Lihatlah Kepala Buaya Masak Tiga Rasa..”

  1. >yaww..menyelerakan..':)

  2. >yaww..menyelerakan..':)

  3. >kepala buaya?? apa yg dia makan?? daging pun takde.. tp harga 200..

  4. >kepala buaya?? apa yg dia makan?? daging pun takde.. tp harga 200..

  5. >erk….apakah??? mhllnyaaaa….

  6. >erk….apakah??? mhllnyaaaa….

  7. >gadisgulagula >> dia makn gigi kot..ahaha..ada jugak ek..duniadunia..

  8. >wauuuuu..tiba tiba perutku lapar..^_^

  9. >die goreng dlu ke kepale boye tu?,.eh3,tnyer SR plk,.hehe,.xselere lgsung,huh!ape kne la ngn diorg ni,.

  10. >mkan gigi dia buleh? hehehe

  11. >nak muntah dowh aku tgk nih..

  12. >boleh kenyang ke tak ni?mcam xde isi j..

  13. >selipar hijau,entahlah boleh kenyang ke tak…hehe

  14. >Rina AVAIL a.k.a cik betty,geli kan….:) tq komen sini..

  15. >Encik Amman,hehee..gigi…ooo boleh saja..:)

  16. >HATYCIKNUURUL,entahlah..mungkin goreng dulu la tu..

  17. >AdiSuda,mcm berselera nampak…huhuhu

  18. >muhamad hanif,tang gigi la yg paling mahal tuu…

  19. >..aq[daN]pUteraku..♪,memang agak mahal..insan yg hati keras dan ganas je boleh boleh makan ni..

  20. >GadisGula-gula,daging dah makan..cuma tinggal kepala saja lagi..

  21. >amny,menyelerakan…wahhhhh..

  22. >insan bhati kerass?? ahhaha.. ada2 saja SR ne yaaa..ouh ya, lgu tu melda ahmad yg nyanyii..; putus tjuk diaa ^^

  23. >..aq[daN]pUteraku..♪,terima kasih…:)

  24. >dunia semakin advance..so,resepi pon kna advance jgklah..hahahahaa..geli tekak nengok kepala boya ni…hakhakhak

  25. >euwwwww….tak sanggup….tgk pun geli ni kan pulak nak mkn…haishhh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: