>[ gambar ] ketabahan ayah menjaga anak yang cacat..

>


sesiapa yang melihat kanak-kanak ini pasti akan rasa tersentuh jiwanya….yang terpaksa berkongsi tubuh dengan pasangan kembarnya yang tidak cukup sifat..

ketabahan seorang ayah menjaga anak istimewa ini jelas terpancar di raut wajah lelaki ini..teringat kata pepatah ” kasih sayang ibu, bawa ke syurga, kasih sayang ayah tiada tolok bandingnya…walau cacat sebesar mana pun, kasih sayang seorang ayah pada anaknya tetap tidak akan berubah..memberi cinta dan kasih sayang tanpa syarat.

bersyukur dilahirkan sempurna..

25 Responses to “>[ gambar ] ketabahan ayah menjaga anak yang cacat..”

  1. >mmg menyayat hati..one in a million.

  2. >penuh cubaan hidup ni SR

  3. >sedey melihatnya…~~

  4. >Subhanallah..Moga kasih si ayah kepada anaknya dibalas dengan yang lebih baik…

  5. >semoga si anak n si ayah semakin tabah mngharung hidup yg penuh liku!

  6. >kesian budak ni…nak buat cam mana kalau dah di takdirkan mcm tu terima lah seadanya

  7. >sedih..tk bole bedah ke=(

  8. >Miss Ran,tak pasti boleh bedah ke tidak…

  9. >bee,sangat kesian..

  10. >puan kutu,semoga mereka berdua tabah…

  11. >Tanpa Nama,ayah mana tak sayangkan anaknya kan..terima kasih sudi komen di sini..tapi nape guna anon?..susah saya nak jejak balik..

  12. >CintaZulaikha,betul puan..sedih melihatnya..semoga anak ini tabah

  13. >Ad Rifza,ada hikmah yang besar yang mungkin kita tak tahu.

  14. >eddy syrol,terima kasih eddy

  15. >salam tuan,memang betul tuan…kita boleh bayangkan kalau kita yang mengalaminya..

  16. >juju.johanizah,sangat menyedihkan…

  17. >erk.agak ngeri gitu. sbb ade kaki attach kt perot.huhu. tabah mereka.

  18. >a'firullah…..dugaannya c ayahkn…; nsib mahu mnjagaa.. ank2 cmni,byk rezekinyaaa..knk2 yg ckup istimewa. syukurkn, kita d lahirkn sempurna.alhamdulillah😉

  19. >er..saba je kan ayah dia..isk..isk..

  20. >muhamad hanif,ya..kesabaran perlu dalam situasi ini..

  21. >..aq[daN]pUteraku..,si ayah pasti akan menjaganya…

  22. >Myaby,semoga mereka tabah..

  23. >sedih tgk😦 dia mmg anak istimewa..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: