>Perempuan mabuk sembur polis dengan air susunya..[ kot mabuk pun..jgn la dok wat perangai tak senonoh mcm ni..]

>

KOMPAS.com — Khasiat air susu ibu memang luar biasa. Boleh menyihatkan anak, tetapi boleh juga menyusahkankan orang lain.

Seorang perempuan berusia 31 tahun di Owensboro, AS, membuat onar dengan air susunya. Dia dibawa ke balai polis kerana tuduhan melakukan tindakkan kesalahan ringan, iaitu mabuk di tempat awam. Ketika dia menukar pakaian dengan pakaian tahanan, dia menyemburkan air susunya kepada polis yang bersama dengannya.

Akibatnya perempuan itu mendapatkan tambahan tuduhan, iaitu cuba melukakan polis. Tambah rumit urusannya.

sumber: klik sini

32 Responses to “>Perempuan mabuk sembur polis dengan air susunya..[ kot mabuk pun..jgn la dok wat perangai tak senonoh mcm ni..]”

  1. >salamhahaha agak kelakar sgt..

  2. >ya rabbi..macam ni punye orang pon ade? mmg macam2 la dlm dunia ni…meh ke rumah..~monday blues~keep in touch ye..♥♥♥

  3. >bahaya woo.. boleh luka.. haha

  4. >err air susu boleh melukakan ke..emmm

  5. >salamerrkkk,,,ingt simbah susu tu macam bomba sembur pili bomba kat umah terbakar ke??hohoceteknye otak pmpn mabuk tuh ~,~

  6. >hahaaha! dasyat tol pompan nih😉

  7. >hahaaha! dasyat tol pompan nih😉

  8. >cuba melukakan polis? nampaknye polis kene pakai baju kalis susu la pasni…haha

  9. >macam mane dia semburkan? agak musykil di sini. hehhehe

  10. >org cenggitu pon ade ke? isshhkk3x terok2

  11. >hahahaha haram jadas. ;pmabuk juge lah polis tu. hahaha.. dah tu.. terkena air susu itu dijatuhkan dituduh melukakan. sesungguhnya begitu tajam sekali sifatnye. -___-U

  12. >apalah naseb jadi polis tuh..haiyoo

  13. >CintaZulaikha,ssaja nak jadikan isu je…kena sembur dengan air susu bukan sakit pung…hehe

  14. >Encik Amman,melukakan hati polis la tu..hahahaha

  15. >hanim azhari,ada…:)

  16. >cik sakdi,bukan awak je yg musykil..saya pun…

  17. >manueng,air susu ibu ni tajam la kot..:)

  18. >aQimie Ceplos,hehehe.memang dasat..:)

  19. >sicomot-comel,hahahaa..ayat awak pun dasat..:))

  20. >si para para,hehhe..entahlah…mcm2 hal dan macm2 ragam..

  21. >Azroy Bin Kassim,bahaya la tu..kalau x takkan sampai kena tambah tuduhan..

  22. >Dda Ly,ada….hehe..

  23. >apezs shah,hahaha..kelakar dan pelik..

  24. >isk isk isk.. nak tergelak pun ada… mcm tu punya orang pon ada..

  25. >cuba lukakan polis??? haha…jap2..bayang kn mcm ne.

  26. >tajam? kesian kat anak dia…kang anak dia dah besar, mesti kata2 dia tajam je…huhu

  27. >boleh jadi senjata gak ye… he..he..awak tukar lagu ye!

  28. >Adzriel AB,hehe…entah laa puan…tadi tukar jap..

  29. >manueng,:))) tq ats komen ini..

  30. >(✿◠‿◠,maksud dia mungkin..lukakan hati polis la tu kot..hahaa

  31. >maira,hahaha..ada gak puan..:)

  32. >bila mabuk hilang kewarasan akal…bertindak mengikut emosi je…=(

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: