>Tahniah…!!!Chong Wei pertahan kejuaraan Seluruh England

>

Tahniah Datuk..!!
Datuk Lee merayakan kemenangannya
final malam ini
penyokong Malaysia membakar semangat Datuk Lee Chong Wei
Sekalung tahniah saya ucapkan kepada Datuk Lee Chong Wei yang berjaya menewaskan Lin Dan dalam perlawnan akhir perseorangan di Birmingham, sebentar tadi. Datuk Lee Chong Wei menang 21-17, 21-17, dan beliau mengambil masa 52 minit untuk dinobatkan sebagai Juara All Eengland pada tahun 2011. Selain pingat emas, beliau juga mendapat hadiah wang tunai US26,250 ( RM 99, 750)

14 Responses to “>Tahniah…!!!Chong Wei pertahan kejuaraan Seluruh England”

  1. >kemenangan kali ni lebih bmakna sebab menang all england dgn mengalahkan musuh ketat pada plawanan akhir…tp lin dan pun tak mcm diri dia yang biasa ari ni…men teruk sgt…papepun, tahniah chong wei😉

  2. >bgus2.. alhamdulillah..akhirnya menang..

  3. >yeeepeee..menang pon hahaha

  4. >wow! 99K tuh… TAHNIAH

  5. >sgt suka tgk chong wei meng…inilah antara sukan yg paling diminati..tq sb kongsi info. nak tgk tv tak dpt..sedey tau..

  6. >wahh..buleh up gaji tu..

  7. >tahniah2…sebagai rakyat malaysia aku turut merasa bangga

  8. >nohoho =),saya pun rasa bangga….:)

  9. >muhamad hanif,hehe..ya..:)

  10. >CintaZulaikha,x dapat tengok nape?..

  11. >muLan,harga sebuah kejayaan lebih daripada itu..:)

  12. >hanim azhari,sejarah dalam dunia badminton terukir lagi…tahniah Datuk Lee Chong Wei..!

  13. >saya YANA,alhamdulillah….:)

  14. >manueng,berdasarkan rekod memang memihak kepada Lin Dan, ( contoh sukan olimpik, Komenweel ) tapi kemenangan di All England sangat bermakna sekali..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: