>[gambar] Ayah dihukum penjara kerana memeriksa dara anak

>

TRIBUNNEWS.COM – Seorang ayah yang sanggup mencabuli anak perempuannya, yang baru berusia 14 tahun ketika itu, mendapat hukuman penjara 18 bulan dan hukuman sebatan. Demikian dilaporkan The Straits Times.

Lelaki berasal dari Singapura berusia 45 tahun dan bekerja sebagai pemandu trak dinyatakan bersalah kerana menyentuh bahagian faraj anak perempuannya kerana ingin memeriksa apakah dia masih ada dara atau tidak.

Hal itu dilakukannya di Sengkang flat, tempat tinggal keluarga mereka, di Singapura pada tahun 2007 ketika isterinya tak ada di rumah. Anak perempuannya ketika ini sudah berusia 18 tahun.

Dia meminta anaknya berdiam diri dan si ayah pula sambil memasukkan tangannya ke dalam faraj anaknya. Kejadian itu baru terbongkar ketika si anak perempuannya mengadu kepada gurunya mengenai kejadian itu pada Mac tahun lalu…



p/s:….ayah jenis apa mcm ni..?? bangang punya ayah..buat memalukan kaum lelaki saja.., anak sendiri pun nak dicabul..!!

72 Responses to “>[gambar] Ayah dihukum penjara kerana memeriksa dara anak”

  1. >Dah nak akhir zaman, macam ni lah🙂

  2. >Dah nak akhir zaman, macam ni lah🙂

  3. >nak mampos ke apa tuh…bodonya…tujuan nak buat g2?? motip??

  4. >nak mampos ke apa tuh…bodonya…tujuan nak buat g2?? motip??

  5. >tidak mencerminkan kebapaan.layak kah jadi bapa?Miss Dill^^

  6. >tidak mencerminkan kebapaan.layak kah jadi bapa?Miss Dill^^

  7. >manusia yang pelik…ish2…

  8. >manusia yang pelik…ish2…

  9. >ni bapak org ke bapak ayam…manusia oh manusia!!

  10. >ni bapak org ke bapak ayam…manusia oh manusia!!

  11. >masuk jari habis le.. itu bukan check, merosakkan. kesian anak dia.

  12. >masuk jari habis le.. itu bukan check, merosakkan. kesian anak dia.

  13. >18bulan je? tak cukup tu..

  14. >18bulan je? tak cukup tu..

  15. >poodaaa..bapak cenggini campak je kat laot soh jerong makan

  16. >poodaaa..bapak cenggini campak je kat laot soh jerong makan

  17. >rela x de bapak cm nie!hawa nafsu semata-mata!x de dara pun x semestinye die x suci! x lyk bergelar seorg bapa!

  18. >rela x de bapak cm nie!hawa nafsu semata-mata!x de dara pun x semestinye die x suci! x lyk bergelar seorg bapa!

  19. >isk3, hampeh punya bapak…

  20. >isk3, hampeh punya bapak…

  21. >periksa faraj nk check dara? adeyh.. x masuk akal la alasan..

  22. >periksa faraj nk check dara? adeyh.. x masuk akal la alasan..

  23. >ni sebenarnya nak cek ke daraan ke, nak melampiaskan nafsu.? bapak tak de akal

  24. >ni sebenarnya nak cek ke daraan ke, nak melampiaskan nafsu.? bapak tak de akal

  25. >nak check anak masih dara ke x? alasan la tu~

  26. >nak check anak masih dara ke x? alasan la tu~

  27. >alahai… nak cek lah sangat.. padahal….. geramlah baca kes2 sumbang mahram macam nie.. sepatutnya ayah jadi pelindung..😦

  28. >alahai… nak cek lah sangat.. padahal….. geramlah baca kes2 sumbang mahram macam nie.. sepatutnya ayah jadi pelindung..😦

  29. >haruan makan anak !ni la jadik bila nafsu bermaharajalela

  30. >haruan makan anak !ni la jadik bila nafsu bermaharajalela

  31. >alasan BANGANG namenyerr!! merosakkn ank sendiri!

  32. >alasan BANGANG namenyerr!! merosakkn ank sendiri!

  33. >Kat Pakistan (kalau tak silap), ada satu budaya lama di sesetengah tempat ceruk, di mana pada malam pertama, pengantin lelaki akan mencampakkan tisu kesan darah ke luar bilik, supaya dapat dilihat oleh bapa pengantin wanita. Kalau takde darah, pengantin wanita itu akan dibunuh oleh bapanya sendiri, sebab tak dara lagi semasa kahwin.

  34. >Kat Pakistan (kalau tak silap), ada satu budaya lama di sesetengah tempat ceruk, di mana pada malam pertama, pengantin lelaki akan mencampakkan tisu kesan darah ke luar bilik, supaya dapat dilihat oleh bapa pengantin wanita. Kalau takde darah, pengantin wanita itu akan dibunuh oleh bapanya sendiri, sebab tak dara lagi semasa kahwin.

  35. >Gen Fujita,ishh…ngerinya…..ishhh..ish..

  36. >Gen Fujita,ishh…ngerinya…..ishhh..ish..

  37. >SizZLing SuZai,betul…tak patut buat mcm tu…kesian kat anak tu..

  38. >SizZLing SuZai,betul…tak patut buat mcm tu…kesian kat anak tu..

  39. >FATIN HIDAYAH MUHAMAD,memng haruan makan anak..memang haru…ishh

  40. >FATIN HIDAYAH MUHAMAD,memng haruan makan anak..memang haru…ishh

  41. >maira,memang tak patut wujud ayah jenis mcm ni..

  42. >maira,memang tak patut wujud ayah jenis mcm ni..

  43. >juju.johanizah,alasan yg tak masuk akal..

  44. >juju.johanizah,alasan yg tak masuk akal..

  45. >Izbeta Shyah,memang bapak yg taka da akal..dan berhati binatang…

  46. >Izbeta Shyah,memang bapak yg taka da akal..dan berhati binatang…

  47. >Solihin Zubir,memamg tak masuk akal langsung..

  48. >Solihin Zubir,memamg tak masuk akal langsung..

  49. >Budak Botak,hampeh dan tak guna punya ayah..

  50. >Budak Botak,hampeh dan tak guna punya ayah..

  51. >cujie,jenis bapa syaitan…

  52. >cujie,jenis bapa syaitan…

  53. >hanim azhari,betul…satuju sangat

  54. >hanim azhari,betul…satuju sangat

  55. >saya YANA,memang tak cukup..

  56. >saya YANA,memang tak cukup..

  57. >Adzriel AB,memang ayah yang sangat teruk…mcm ni

  58. >Adzriel AB,memang ayah yang sangat teruk…mcm ni

  59. >ladyzamea,ni bapa syaitan .namanya..

  60. >ladyzamea,ni bapa syaitan .namanya..

  61. >NUR AYNIE,mnusia yg pelik..dan bangang,,

  62. >NUR AYNIE,mnusia yg pelik..dan bangang,,

  63. >Miss Dill,sangat tidak layak..

  64. >Miss Dill,sangat tidak layak..

  65. >CintaZulaikha,anak sendiri pun bedal..apa jenis ayah mcm ni..

  66. >CintaZulaikha,anak sendiri pun bedal..apa jenis ayah mcm ni..

  67. >EYFAalias,mcm2 hal dunia…:)

  68. >EYFAalias,mcm2 hal dunia…:)

  69. ooo…klu ayh check,pegang,masuk jari… mrh le sgt.klu boipren leh plak?wlpon ayah tu slh tp umum bkyakinan dh rmai ank gadis skrg dh maen sblm kawen or zina.klu nk check,ibu misti masuk bilik same.ibu yg masukkan jari.blh bukakkn cipap anak kasi ayah tgk dh rabak blom.prosedur yg same mcm check cipap kat spital.xleh berduaan je..

  70. alah…ayah check mmg mrh kan?siap masuk penjara lg…bf buat xpe kn?doktor laki buat xpe kan?xmasuk penjara lak doktor tu walau tengok n pegang tetek,bontot,cipap siap ramas,gentel kelentit,puting..seluk abis dlm cipap,bontot..bertuah kan doktor lelaki?kalau kat pakistan,dah mampus kena bunuh doktor cam ni!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: