>Mata memang mudah menipu….

>





Mata sering menipu….apalagi kalau tidak diamati dengan akal fikiran sihat serta rasional.
Seringkali mata mudah tertipu pesona luaran semata..

18 Responses to “>Mata memang mudah menipu….”

  1. >tu la namenye optical illusion..hahaha

  2. >eh eh, dada dy…~~

  3. >jangan ditipu oleh mata ya

  4. >halamak.. failed! haha…

  5. >OMG!! nyah eeuuww oh tidak..hahaha

  6. >gulp….. gulp… np die punyer mcm tue?? ggggrrrrr

  7. >errr..yg mane satu ori ni????hehehe

  8. >ok mule2 dah nampak ada cam laki skit. Tapi bila dah bertukar lelaki tu. Dada dia tu ketul2 ke dah operate? nampak lembut n bulat semacam je. hahaha!Seorang guru pernah berkata, ayat nya lebih kurang macam ni"Pandang dengan mata jangan percaya, Dengar dengan telinga jangan percaya, SIASAT untuk kepastian":) same2 kita renungkan

  9. >Hahaha…tapi tengok gambar yg atas tu dah tau, bukan ori…sebab nampak kras je..

  10. >tengok lengan n leher je dah mcm body builder dah. wahahhaha

  11. >hehe ye2, mata mudah menipu.😛 jgn terpedaya..

  12. >NGE NGEH NGEH….geli den..hahaah

  13. >pandangan mata selalu menipu..

  14. >errrrk motif pakai bju tu? hehe

  15. >dari pandangan mata..yg mempunyai kuasa..lalalla

  16. >pandangan mata selalu menipu, pandangan akal selalu tersilap.. pandangan nafsu, selalu melulu..pandangan hati itu yang hakiki, kalau hati itu suci..

  17. >pndangan dlm gmbr pon mnipu,,.huhu,.scr realitinyer,bkn spt yg disangka,.huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: