>setiap malam aku sendiri memburu mimpi tanpa tepi

>


jika malam adalah kesunyian
maka tak ada lagi malam yang lebih sunyi setelah kau pergi
padamnya angin sama ertinya warna bulan kau buat mati
setiap malam aku sendiri memburu mimpi tanpa tepi

jika malam adalah bersendirian
maka tak ada lagi yang lebih sendiri selain aku di malam ini
jarum jam berlalu pergi sedang kita belum sempat berucap janji
memburu mimpi tanpa tepi setiap malam aku sendiri

jika malam adalah kesepian
maka tak ada lagi yang lebih sepi sejak kau tak ada disini
gelora musim gelora juga jalannya nasib
jarak yang bertaji telah membunuh debar di hati

8 Responses to “>setiap malam aku sendiri memburu mimpi tanpa tepi”

  1. >akak suka kata2 ni…sangat2 suka…

  2. >err..cikgu..malam2 syahdu je..

  3. >sepi bagai pungguk rindukan bulan…

  4. >penggenuaan kata yang baik di rangkap satu dan dua. tiga dan empat makin menguatkan lagi resa kesunyian..aku angkat ibu jari..

  5. >si para para,terima kasih..:))

  6. >garfield88_aini,hehehe..biasalah manusia..kadang2 terasa juga sepi..:)

  7. >muhamad hanif,malam2 yg syahdu..byk idea..yang kuar..:)

  8. >kak..Kaseh,terima kasih….:)

Leave a Reply

