>Tersentuh sangat menatap gambar-gambar ini..

>

pasangan monyet betina dan jantan bersama menjaga kucing [ jaga spt anaknya sendiri]
pelukan manja ibu
kucing ini pun begitu selesa
ibu monyet mendukung anak kucing
pelukan manja..
Pasangan monyet ini telah kehilangan anaknya, sewatu Monyet betina melahirkan anaknya..
sejak kematian anaknya… pasangan monyet ini telah mengambil seekor kucing, dan ke mana-mana ibu monyet ini mendukung anak kucing ini……
sejujurnya saya tersentuh hati memandang gambar2 ini…….betapa haiwan pun tahu apa erti kehilangan, erti kasih sayang….. kalau manusia sanggup membuang anak di dalam tong sampah tu tak tahulah nak kata apa..

51 Responses to “>Tersentuh sangat menatap gambar-gambar ini..”

  1. >ya allah tersentuh hati.bagaimana pulak dengan manusia?ada yg bisa pelok?tidak mgkin, buang ada laa..

  2. >ya allah tersentuh hati.bagaimana pulak dengan manusia?ada yg bisa pelok?tidak mgkin, buang ada laa..

  3. >Binatang tau erti kasih syg..walaupon bukan darah daging sendiri. terharunya..

  4. >Binatang tau erti kasih syg..walaupon bukan darah daging sendiri. terharunya..

  5. >touching… manusia sibuk buang2 anak.. haiwan lagi mulia dari kita…

  6. >touching… manusia sibuk buang2 anak.. haiwan lagi mulia dari kita…

  7. >teringat kat caca cici…šŸ™‚

  8. >teringat kat caca cici…šŸ™‚

  9. >memg terharu,,kasih sayang tiada batasnya

  10. >memg terharu,,kasih sayang tiada batasnya

  11. >ya Allah..kalo tgk ni, rs mcm tak snggup nak marah anak…subhanallahh…

  12. >ya Allah..kalo tgk ni, rs mcm tak snggup nak marah anak…subhanallahh…

  13. >sangat tersentuh hati… T_T

  14. >sangat tersentuh hati… T_T

  15. >alahai..anak kucing tu pun redha jer dpt mak bapak angkat lain spesies

  16. >alahai..anak kucing tu pun redha jer dpt mak bapak angkat lain spesies

  17. >ya Allah…kuatnye kasih sayang antara binatang….terharu tengok dia dukung kucing tu…

  18. >ya Allah…kuatnye kasih sayang antara binatang….terharu tengok dia dukung kucing tu…

  19. >ya Allah…kuatnye kasih sayang antara binatang….terharu tengok dia dukung kucing tu…

  20. >ya Allah…kuatnye kasih sayang antara binatang….terharu tengok dia dukung kucing tu…

  21. >wow… i'm speechless…

  22. >wow… i'm speechless…

  23. >sy pun suka tengok.. bestnya mereka.

  24. >sy pun suka tengok.. bestnya mereka.

  25. >meremang tgk pic ni…mmg kuasa Allah…ditmbh dgn muzik blog ni..lg syahdu..hehe

  26. >meremang tgk pic ni…mmg kuasa Allah…ditmbh dgn muzik blog ni..lg syahdu..hehe

  27. >manusia makhluk paling sempurna..tpi apesal kekadang haiwan lg bgs dr manusia..iishhk susah nak ckp

  28. >manusia makhluk paling sempurna..tpi apesal kekadang haiwan lg bgs dr manusia..iishhk susah nak ckp

  29. >ya Allah,sangat trsentuh,..bntang yg xde akal pon tau erti ksh syang,.mnsia yg bleh pk baik bruk,tu pon ade yg mcm xde akal,snggup ggur kndngan,buang bayi,.ya Allah,xsnggup nk hdup dlm klangan org2 yg mcm ni,.mg kite sume insaf,.thanks ckgu,rase pilu tgk gmbr2 cmni,.hurrmm,.

  30. >ya Allah,sangat trsentuh,..bntang yg xde akal pon tau erti ksh syang,.mnsia yg bleh pk baik bruk,tu pon ade yg mcm xde akal,snggup ggur kndngan,buang bayi,.ya Allah,xsnggup nk hdup dlm klangan org2 yg mcm ni,.mg kite sume insaf,.thanks ckgu,rase pilu tgk gmbr2 cmni,.hurrmm,.

  31. >alunan muzik yang mendayu dayu menambahkan lagi rasa sayu di hati…….

  32. >alunan muzik yang mendayu dayu menambahkan lagi rasa sayu di hati…….

  33. >kasih syg x kenal sesape…

  34. >kasih syg x kenal sesape…

  35. >comelnye monyet n kucing tu.. baik hati pulak tu,, sobsob

  36. >comelnye monyet n kucing tu.. baik hati pulak tu,, sobsob

  37. >terfikir saya… apa yang monyet ni bagi si kucing makan…takkan buah macam dia makan….

  38. >terfikir saya… apa yang monyet ni bagi si kucing makan…takkan buah macam dia makan….

  39. >comel nye.. terharu sgt.

  40. >comel nye.. terharu sgt.

  41. >tersentuh jugak..binatang p0n lebih tinggi sifat kasih sayang dan mulia.. erm

  42. >alaahai terharunyaaaaaa :'(((((((((

  43. >alaahai terharunyaaaaaa :'(((((((((

  44. >mane pegi mak kucing tu? mesti dia duk tcari2 anak dia…huhu

  45. >mane pegi mak kucing tu? mesti dia duk tcari2 anak dia…huhu

  46. >comel dan sweeeeettttt sgt!šŸ˜‰

  47. >comel dan sweeeeettttt sgt!šŸ˜‰

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: