>Video Pencuri Terperangkap Bunuh Diri Dengan Terjun…

>

Moralnya:…janganlah membuat perkara-perkara yang bertentangan dengan agama..
mencuri satu hal…, bunuh diri pun satu hal…

18 Responses to “>Video Pencuri Terperangkap Bunuh Diri Dengan Terjun…”

  1. >itu olang sudah gilo…gilo…

  2. >kat mana ni?

  3. >tulah,mencuri ni sekrang ni dibayar cash jer….huhhuhu

  4. >iishkk mmg sah da xd keje nak buat ni huhu

  5. >giler.. akak tgk kat opis takde suara..dia mmg ada suara eik..balik kang nak tgk lagi

  6. >CintaZulaikha,terdesak puan…sampai bunuh diri..

  7. >CintaZulaikha,terdesak puan…sampai bunuh diri..

  8. >kak Kaseh,hahaha….ngeri dan mcm2 hal..laaa

  9. >kak Kaseh,hahaha….ngeri dan mcm2 hal..laaa

  10. >hanim azhari,memang tak de keje..kalau ada..nak mencuri..

  11. >hanim azhari,memang tak de keje..kalau ada..nak mencuri..

  12. >iz,kat Indonesia..

  13. >iz,kat Indonesia..

  14. >(✿◠‿◠,ya..memang betul…

  15. >(✿◠‿◠,ya..memang betul…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: