>[ gambar ] Kerana berpisah.. Wanita Ini Perlu Pulangkan "Payudara" kepada kekasihnya..

>

Seorang wanita Jerman pening menghadapi tuntutan mahkamah mengenai implan yang tertanam di payudaranya. Tuntutan itu muncul bukan gara-gara melanggar peraturan perubatan, tapi kerana dia mengingkari perjanjian pembiayaan pembedahan itu dengan kekasih hatinya.

Menurut laporan Reuters, wanita yang diperkenalkan sebagai Carsten itu melakukan pembedahan payudara setahun lalu, setelah mendapatkan pinjaman wang daripada kekasih hatinya sebanyakr €4.379 .

Pinjaman wang ini dilakukan dengan perjanjian hitam putih, bukan sekadar kepercayaan atas nama cinta. Isi perjanjiannya, Carsten tak perlu mengembalikan wang pinjaman itu dengan bersedia tinggal bersama kekasihnya selama satu tahun.

“Memang benar Carsten menandatangani perjanjian itu sebelum pembedahan,” kata keluarganya Anatasia.

Tetapi belum genap satu tahun selepas pembedahan, pasangan itu terlibat konflik, masalah dan akhirnya berpisah. Ini membawa kepada bahawa Carsten mesti segera mengembalikan wang pinjaman itu.

Carsten agaknya tak berpikir panjang ketika memutuskan berpisah dari kekasihnya. Dia mungkin lupa dengan keadaan kewangannya tak tak mencukupi untuk membayar hutang kepada kekasihnya.

Dia cuma sanggup mengembalikan hutang sebanyak €3.000 . Jika tak berhasil membayar hutang kemungkinan besar implan yang ditanam di payudara di minta kembali oleh bekas kekasihnya.


Moral :

1. Kalau tak ada duit, tak payahlah nak buat pembedahan payudara..


sumber: Klik sini

28 Responses to “>[ gambar ] Kerana berpisah.. Wanita Ini Perlu Pulangkan "Payudara" kepada kekasihnya..”

  1. >pulak dah…benda macam ni pun nak gaduh.time cintan cintun dulu semua sanggup.hehe tapi ada hitam putih, kena la bayar balik.hehe

  2. >pulak dah…benda macam ni pun nak gaduh.time cintan cintun dulu semua sanggup.hehe tapi ada hitam putih, kena la bayar balik.hehe

  3. >iplan tu pulng blik kt bf dia.. buat teman tido ke ape..? huhu…

  4. >iplan tu pulng blik kt bf dia.. buat teman tido ke ape..? huhu…

  5. >tah ape2 jer..lain kali redha jelah dgn apa yg ada…dan kasi lempang lelaki tu sekali…

  6. >tah ape2 jer..lain kali redha jelah dgn apa yg ada…dan kasi lempang lelaki tu sekali…

  7. >haha, kdg2 lucu jgak bila bce kerenah org nie

  8. >haha, kdg2 lucu jgak bila bce kerenah org nie

  9. >macam-macam hal..hu3

  10. >macam-macam hal..hu3

  11. >aaaiiyoo cenggitu pon ade ka ?

  12. >aaaiiyoo cenggitu pon ade ka ?

  13. >salamhohoho..dah taw kopak,,nak buat implan bagai pulak ~,~'

  14. >salamhohoho..dah taw kopak,,nak buat implan bagai pulak ~,~'

  15. >halalkan je tak leh ke?

  16. >halalkan je tak leh ke?

  17. >hargai diri sendiri. syukur dengan ape yang ada :)Miss Dill^^

  18. >hargai diri sendiri. syukur dengan ape yang ada :)Miss Dill^^

  19. >klu ada duit bnyak mne pun, redha je la dengan apa yang ada.. ingat ni semua pinjaman sementara shja…🙂

  20. >klu ada duit bnyak mne pun, redha je la dengan apa yang ada.. ingat ni semua pinjaman sementara shja…🙂

  21. >bila tak redha, habis semuanya nak tukar..tadi terbaca dlm akhbar ular mati lepas patuk payudara yg ada implan gitu la..tgok, ular pun boleh mati..ni kan manusia.

  22. >bila tak redha, habis semuanya nak tukar..tadi terbaca dlm akhbar ular mati lepas patuk payudara yg ada implan gitu la..tgok, ular pun boleh mati..ni kan manusia.

  23. >setuju ngan ibnushukran…kalo ade duit pun xyah la bedah2 kosmetik ni…bukan tahan lama pun…kang dah tua mesti pelik je rupe kang… katakan tidak pada 'cetak rompak'… pilihlah yg ori…huhu

  24. >aduyai..mnyiksa bdan..brsyukurlah ngn apa yg kte miliki..huhu~

  25. >kan dah kene…. tu la … masa bercinta i bagi ni, u bagi tu.. dah gaduh,, ape pon x pndg dah,, yg penting duittt,, duittt😉

  26. >buruk siku lorr… dah bg mintak balik haha…🙂

  27. >Kesian, itulah lain kali buat lagi.

  28. >macam2 hall..inilah doniyaa..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: