>[ gambar ] budak 4 tahun yang bersisk seperti ikan…sedihnya..

>

Senandung Jasriani berusia 4 tahun yang bersisik
Nama kanak-kanak ini, Senandung Jasriani, berusia 4 tahun di Jalan Rajawali 1, Lorong 10, Makassar, hidup tersiksa kerana seluruh tubuhnya ditumbuhi sisik.
Sejak lahir, tubuh Jasriani penuh sisik, ( macam sisik ikan), di sesengah bahagian tubuhnya menggelupas hingga terluka, dan sangat tersiksa seorang budak yang berusia 4 tahun menanggung derita ini.


22 Responses to “>[ gambar ] budak 4 tahun yang bersisk seperti ikan…sedihnya..”

  1. >adik sayang, moga kamu cepat sembuh.gelak ketawa.penawar duka.tanpa derita.duka nestapa.Miss Dill^^

  2. >kesiannya…moga d beri kekuatan

  3. >uisy,xder rawatan yang boleh wat ke?sian nya..

  4. >simpati ngn budak ni..kesiannya

  5. >kesiannya..moga cepat sembuh dan punya masa depan seperti kanak2 lain…

  6. >sangat simpati smg ada penawarnya..

  7. >sedey bila tgk…hmm. takkan tader cara tuk sembuh ek??

  8. >sedih owhh..hmnnn

  9. >dugaan Tuhan..um.munasabah diri ni..

  10. >dugaan oh dugaan…moga ada penawar

  11. >erk! dpt bayangkan. sakit~~

  12. >kesian..mmg dr lahir g2 ke?subhanallah

  13. >kenape boleh jadi mcm tu ye..:(

  14. >kesian kat die.

  15. >dLa,sangat rasa kesian…sedih sangat

  16. >renjerkabloi,tak tahu…sebab apa jadi mcm tu..

  17. >kesian sgt die~ nak nges~

  18. >Nurul Ashikin,ya..sangat rasa kesian..

  19. >sedih tgk nasib adik nih..

  20. >syafakAllah alaiki…insyaAllah….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: