>kenapa asyik Ralat..Ralat saja ni…..

>

apa masalahnya ni….bila nak BW ke blog2 sahabat2 yang lain…asyik keluar ” Ralat.” saja ni..

apalah masalahnya ni...

Harap maaf, tetapi kami tidak dapat melengkapkan permintaan anda.

Apabila melaporkan ralat ini pada Sokongan Blogger atau dalam Kumpulan Bantuan Blogger, sila:

  • Gambarkan apa yang anda lakukan apabila anda mendapat ralat ini.
  • Berikan kod ralat dan maklumat tambahan berikut.
bX-f0hw1h


ishhh…..ish……………….mcm2 laa pulak….

14 Responses to “>kenapa asyik Ralat..Ralat saja ni…..”

  1. >ptg td pun tbe2 blog dla ilg. bile bkak die kate blog da remove, cuak btul.

  2. >ptg td pun tbe2 blog dla ilg. bile bkak die kate blog da remove, cuak btul.

  3. >sama lah.. tpi dh ok kot…🙂

  4. >sama lah.. tpi dh ok kot…🙂

  5. >blog buruk aku ada lalat tak.he ralat la..hehe

  6. >blog buruk aku ada lalat tak.he ralat la..hehe

  7. >sama pnh jadi dkt saya juga…tapi bla saya reload blik baru dpt…huhu

  8. >cube awak tekan close. hehehe

  9. >cik sakdi,sekarang dah opk dah..:))

  10. >CintaZulaikha,dapat..alhamdulillah laaa..

  11. >si para para,tak ada..:)

  12. >tOkeY aIskrIm,alhamdulillah,,

  13. >dLa,memang cuak..:)

  14. >blog dah penat tuh..hehehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: