>[ ayah kejam ] bakar faraj anak perempuan yang berusia 4 tahun kerana selalu kencing malam….

>

TEMPO Interaktif, Jeddah – Sebuah peristiwa memilukan menimpa seorang budak perempuan berusia empat tahun di Arab Saudi. Kemaluannya dibakar ayahnya kerana sering kencing di tempat tidur.

Peristiwa itu kini menjadi perhatian Masyarakat Nasional untuk Hak Asasi Manusia (NSHR). Menurut lembaga pemerhati hak asasi ini, lembaganya sedang menyiasat kejadian kejam yang dilakukan oleh seorang bapa terhadap anak berusia empat tahun di Yanbu.

“Ini kekerasan terhadap anak. Kami tak akan berdiam diri,” jelas NSHR dalam sebuah pernyataan.

Menurut media setempat, kejadian tersebut dilaporkan oleh pak cik kanak-kanak kepada polis setelah saudara perempuannya (ibu si anak) memberitahu kepadanya atas luka-luka yang diderita anak. Pelaku hingga kini menolak memberikan keterangan

p/s: janganlah ada ayah yang bangang dan kejam mcm ni di negara kita…..biasalah budak-budak kencing malam…..orang tua pun kadang2 kencing malam juga……!

24 Responses to “>[ ayah kejam ] bakar faraj anak perempuan yang berusia 4 tahun kerana selalu kencing malam….”

  1. >kejam jugak.. smpai hati pulak wat mcm tu..mcm xda cara len plak nak cegah anak kncing malam.. kejam !!

  2. >jahiliyah pun tak buat benda macam ni..

  3. >sok die dah tua, terkencing …ambek pisau pastu……….baru die rase ape ank die rase…

  4. >OMG ! sumpah kejam ..

  5. >saiko la bapak dia tuh! huhhh

  6. >astaghafirullah, kejamnya..tak layak dipanggil ayah orang sebegitu.

  7. >seres kejam! kalau lah bnda ni jadi kat m'sia.. suruh ja mak ayah bapak tu wartakan perangai dia yg sama masa kecik2 dulu..geram gila!

  8. >kejam punya bapak..kite BAKO je wakakakaka..

  9. >ya Allah.kejamnya.

  10. >ok.xpe nnt kita bAkar ayah dia punya pulak..

  11. >kejamnya… kesian anak kecil tu😦

  12. >kejam nya.. sedih baca.. napa ada smpai macam tu.. ;"(

  13. >klu bdk2 kencing mlm dia bkr kemaluan bdk yg x thu pape tu.klu dia yg da tua bangka tu p pancut suke2 hati tpi2 tembok,x pe lak.Bakar la jgk kemaluan dia.biar dia rs.cm binatang..!haiwan skrg pun syg ank.*sigh

  14. >eeee jahat waa kejam2 sgt! sy pun dlu slalu cinn malam. tp mak sabar jer. jemur tilam sama2 kt luar. hehe😛

  15. >salam SR!subahanallah…. bapanya manusia ke binatang??binatang pun pndai kasihi anaknye,memahami anknye…so S.A.D. !!!

  16. >sangat kejam!!bodoh r ayah budak tu!biasalah budak kecik kencing malam kan..aishhh x paham dengan perangai pelik manusia nie..x sayang anak sungguh!!!!

  17. >bodoh ayah macam tuh…cer kita bakor anu dia pulak..caner rasanya…haishhh

  18. >kak Kaseh,hahaha..setuju sangat..:))

  19. >Cutiesifa,memang sangat kejam,…tak ada ayah mcm tu pun tak apa..

  20. >tak sayang anak ke???

  21. >info tentang kencing malam di SIHAT SELALUHipnosis Atasi Kencing Malam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: