>[ video ] Jom tengok Mat bangla kacau bini orang kena bantai..

>

Nilah gara-gara kacau bini orang……Mat bangla ni kena “bantai” kerana dok ganggu bini orang..
Moral:…….” bini orang , anak dara orang, janganlah dok ganggu…tak kira walau siapapun…”….

16 Responses to “>[ video ] Jom tengok Mat bangla kacau bini orang kena bantai..”

  1. >sebelum ni pernah gak dengar bangla kacau wanita malaysia dalam ktm..

  2. >amek kau..memang saje carik nahas tu

  3. >Padan muka. Tapi kesian mamat tuh tertumbuk pintu besi. Mesti sakit tangan dia…

  4. >huhu takot! (-.-') moral : jgn la berani usik2 kalo penakot!

  5. >berani buat,kne la trime pengajaran. huhu

  6. >mmg lah marah, tp jangan lah smpai pukul memukul.. mengawal kemarahan tu penting, silap2 nt jadi kes bunoh. lg parah.amek iktibar hal2 mcm nie.

  7. >amik muka ko…ha3…

  8. >betol ke bangla tu yg kacau pmpuan tu..atau pmpuan tu pun sama gatal pastu da kantoi ngan laki dia dok kata bangla tu yg usik.. tgk muka pmpuan tu pun macam takleh pakai..

  9. >kak Kaseh,entah laaa….bangla tu yg kacau kot…

  10. >3DDiE®,jangan dok kacau..kan dah kena..:0

  11. >shiqin,betul tu…saya sokong..:)

  12. >dLa,berani buat…berani la tanggung akibatnya..

  13. >najwa's,hahaha..best komen awak tu..:)

  14. >logorithm,bila dah marah…mcm2 leh terjadi.

  15. >hanim azhari,tu la pengajarannya….

  16. >adan,dlm KTM pun ada juga kacau.?ishh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: