>[ gambar ] Ibu kejam…paksa 3 orang anaknya MINUM AIR KENCING….ibu jenis apa mcm ni????

>

Seorang ibu muda dan pasangan telah dihukum melakukan khidmat masyarakat selama 160 jam selepas didapati bersalah mendera anak-anak mereka.Yeung Wing-ki, 28 dan Chung Chi-wing, 27, seorang pemandu teksi,telah dikatakan memukul anak-anak mereka dengan rotan dan juga memaksa mereka meminum air kencing.Mereka dmelakukan perbuatan ini sejak Julai 2009 sehing bulan April tahun ini.

Pasangan ini mempunyai seorang anak berusia 1 tahun dan Yeung mempunyai 4 orang anak hasil perkahwinan terdahulu.Teman lelakinya juga dikatakan memasukakn alat kawalan jauh kemulut anak Yeung yang berusia 9 tahun serta menumbuk beberapa kali ke dada anak sulungnya dan melilit tahli leher ke tengkuknya sehingga menyebabkan budak itu lemas.

Hakim berpendapat ini bukanlah cara untuk mendidik anak atau mendisiplinkannya.

p/s:….TAK LAYAK DIPANGGIL IBU….!!

sumber: klik sini dan klik sini

21 Responses to “>[ gambar ] Ibu kejam…paksa 3 orang anaknya MINUM AIR KENCING….ibu jenis apa mcm ni????”

  1. >serious !tak layak di panggil IBU !

  2. >Artikel nie best. followed🙂

  3. >baru umur 28 dah ada 5 anak..laju wey…ni mesti kes panas baran ni..yg jd mangsa anak2..sian tul

  4. >Apa jenis m'nusiakah inimacam syaitoon…!!!oppp's terlebih sudah..heehhe

  5. >kejam..dunia akhir zaman.

  6. >yg didera tu anak tirinya.

  7. >tu la gatai nak kawen muda…ni namanya blom bersedia, tapi gatai..mmg lsg tak layak panggil IBU pon..citt..

  8. >jahat btol ibu dy ni!

  9. >Manusia sekarang banyak yang gila

  10. >hisshh.. apa jenis mak bpk la meka nie, anak yg xberdosa tu lak jd mgsa. hukuman tu pun pttnya lbh berat ag! huhu

  11. >itu didik anak cara moden kot… hahaha… macam2 dunia zaman sekarang nih…

  12. >takde keja lain gamaknya dorang nih..haishh..otak kat lutut betol..

  13. >kejam..xlayak dipanggil ibu..

  14. >kejam..xlayak dipanggil ibu..

  15. >masyaAllah..apa nk jadi ni..isk isk..

  16. >pmpn tu x mara ke pakwe die buat anak die mcm tuu. hish ape lah!

  17. >isyh3.. kesian anak dia..dpt mak cm tu..

  18. >gile ke ape diorg ni? ish3~

  19. >ya ALLAH.. jauhkan la prkara ini berlaku kat kita semua.

  20. >KEJAM!!! malangnya hukuman tak setimpal dengan kesalahan.. patut diberi hukuman yang lebih berat..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: