>Penat..malu nak duduk takut nampak ‘rekahan bon…’ (ada cara penyelesaiannya) ..

>kepada abang-abang, yang penat bersiar-siar tu…[ tak kisahlah di mana pun..] mesti penat lebih2 lagi kalau berbadan besar mcm gambar di atas…

nak duduk….terasa malu la pulak…kot-kot ternampak rekahan bontot…..free je la nanti org dok tinjau kat belakang kan??
so..cara paling baik…gunakanlah..cara spt di atas…..tutup guna tape je……

6 Responses to “>Penat..malu nak duduk takut nampak ‘rekahan bon…’ (ada cara penyelesaiannya) ..”

  1. >hahaha. boleh plak cmtu ek

  2. >sakit le nak cabut tape nanti

  3. >hahhhahhha…npk comey wlu dr blakang…LOL

  4. >haha….klako….ishh….ttp t xslesa plak pung gung t….huhuhu

  5. >muahahaha..bole jgk ni

  6. >AHAHAHA, nanti aku nak suruh member aku buat macam tu.! keh keh keh, thx bagi info.!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: