>[ gambar ] budak 6 tahun tertusuk besi pagar….

>

saya tak tahu..mcm mana boleh jadi mcm ni….tapi biasalah budak2 memang nakal…dan lasak serta degil….
pastikanlah anak2 anda tak jadi mcm ni…..
sumber gambar : borak kosong

22 Responses to “>[ gambar ] budak 6 tahun tertusuk besi pagar….”

  1. >ish..kesian nya..tapi muka budak tu nampak rilek je..huhu

  2. >nape muke budak tu mcm x sakit jee. hehe

  3. >adoi sakitnya tak sanggup nak tengok lama2 kesian dia…

  4. >Eeee… takut nye..harap2 jgn la jd benda2 mcm ni depan mata..

  5. >wow ngerinya gambar tu.. xsanggup nak tengok

  6. >adeiii, harap x kena organ penting…

  7. >ya allah… saket tu..

  8. >ngerinya tengok…tapi budak tu tak nangis kan…mkin dia dah tak rasa sakit kot…

  9. >huhuhu.. budak tu tak nanges pun😦

  10. >humangai. relax je bdk tu.. organ dalaman tu tak tau cane..

  11. >kesiannya budak ni.unlucky. nasib baik steady dan tak melalak. hehehe.

  12. >pelik betul..mcm mana boleh jadi mcm tu ye.. seolah2 sengaja ditikam ke tubuh budak tu..hmm..byk sungguh keanehan dalam dunia yg sememangnya cukup aneh ni..

  13. >tgk pon da rase sakit…biar betoi tertikam..tah2 kena tikam. kaum drg kan salu ada ritual agama yg kita tak tau ..opss. klu tersalah ckp tlg maafkan saya.

  14. >budak nih siap tunjuk 'poker face' lagi…macam tuh lar,budak lelaki tak leh nangis…"aku bukan lar superman,aku juga bisa nangis"haha!

  15. >rilex jer budak tu..tak skit ker?

  16. >Ya Allah.. sakitnya tengok..tp knapa budak tu nmpk rilek saja eh..

  17. >hmm…apelah budak ni buat??nmpk macam tak sakit,,rileks betullah dia ni ^^

  18. >caner la leh jadi sampai gini…huhuhu…

  19. >its right??gerun je nengok…

  20. >sr…betul2 ke tuh?

  21. >ya ALLAH kesiannyaa…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: