>[ gambar ] Kemalangan Ngeri, penumpang hancur berkecai di jalan raya…. [ yang ada lemah jantung jangan lihat..]

>

AMARAN: Sesiapa yg lemah semangat diminta tak melihat gambar kemalangan ini…
Memang ngeri…semua penumpang hancur berkecai……semua media massa telah melaporkan kejadian kemalangan malam ini.. menyebabkan satu penyiasatan menyeluruh akan ditubuhkan bagi menyiasat punca-punca kemalangan ini berlaku..
sangat dasat…dan negeri..!
:


:


:


:


:



:

hancur berkecai semuanya…

27 Responses to “>[ gambar ] Kemalangan Ngeri, penumpang hancur berkecai di jalan raya…. [ yang ada lemah jantung jangan lihat..]”

  1. >muahaha..SABO JE LA..telur rupanya

  2. >BHAHAHAHA! mengucap jugak saya tgk. ngeri !

  3. >takot nk tgk, scroll laju2 je.

  4. >hahahaha adoii terkena ngan SR malam nie …. suspen wooo ..

  5. >Hahahaha… mentang2 selalu keluarkan fakta menarik.. harini ku terkena.. cis! hahahaha…

  6. >aduhaiii~tipah tertipuuu~ahaha ;))nice nice~;)

  7. >opocott!!!… hahaha.. buat saspen je tau🙂

  8. >adoiehh.. ingtkan manusia td, dah bdebar2 nak tgk , skli tgk.. daaa~=.='hahaha

  9. >suspen jer…adoi..

  10. >aduhai…lemah jantung sblm tgk dari bila sdg tgk…hampeh~

  11. >kuang kuang kuang……torkono den! sib bek takde lemah jantung..adeh

  12. >fuh.. banyak sungguh kematian ngeri..😉

  13. >Tak pe akak terkena hari ini. Heee… geramnya kakak….:)

  14. >ingatkan apa lah tadi…hehehe

  15. >aduh…wat suspen je…he

  16. >eeiiii!!!!!ingatkan btul-betul….hancusss semangat..haha

  17. >cess..smgt nk tgok..skali telur daa…hee

  18. >sekamar rindu..!! buat suspen jea.. =.='

  19. >uishhh memang ngeri… ta sanggop nak tengok.. hehe

  20. >ish ish…ngeri nyeeee…..hahaha😀

  21. >wow~!! dahsyat nye…sampai xsanggup nak tgk..=P

  22. >hahaha.. tertipu..!

  23. >salam..ceh, SR ni wat gempak jek ~,~"

  24. >hahha terkena akak..dah tuutp mata sikit dah tadi..haishh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: