>[Gila] Kerana nak nikah free pasangan ini sanggup berbogel

>


Macam -macm hal manusia ini .Pasangan ini sanggup berkahwin dalam keadaan bogel semata-mata mahu perkahwinan mereka dibiayai sepenuhnya oleh sebuah stesyen radio di UK.Stesyen radio itu akan membiayai segala kos perkahwina kepad pasangan yang sanggup berbogel pada hari perkahwinan mereka.

p/s: harap2 tak berlaku kat malaysia mcm ni..

sumber: borak kosong

26 Responses to “>[Gila] Kerana nak nikah free pasangan ini sanggup berbogel”

  1. >huhuhu..jangan la ade..lau ade mak kema tsunami agaknya

  2. >wah..xsanggup aku nengok

  3. >kat sana bogel tu dh perkara biasa. hu3, jgnb tiru budaya yg pelik2 cmni…

  4. >ish3x…tutup mataaaaaaaaaaaa!!>,<

  5. >laaa..gila..gila glemer pun ye gak kot kan??hoh

  6. >antara orang2 yang gila

  7. >ish.. terkeluar ilmu ku melihat abang buncit tu! hahahah

  8. >haik!teruk tol…hope malaysia no kes cmtu…dunia akhir zmn ni…eleh!laki tu pon nk free gak…free show 4 free wedding…eleh…no gentle looo

  9. >tak pernah dibuat org,,klu org suh terjun bangunan dpt sejuta pon msti ade y try,,adeh,,,dunia2,,,

  10. >geli . dah la buncit . huhu

  11. >huhu..bebetol xde koje nk wat ni

  12. >mak aih, haha. jimat xyah nk sewa baju pengantin

  13. >memang takkan ada..or gila pun tak snggup buat..:)

  14. >perangai macam takde otak je dorang ni.

  15. >macam2 hal..

  16. >hadoii…semata jek..tak ada makna tol..

  17. >uuiissh mane hilangnya perasaan malu mereka ni kan..

  18. >aduih. sia2 je dpt dosa ternmpk laki x seksi yg bogel tuh. x sanggup. x sanggup. astaghfirullah..

  19. >wat kerja gila namanya nih!!

  20. >tak sepatut nye berlaku di negara kite..harap2 xdew pihak yang berniat nak buat camnie..

  21. >dunia akhir zaman macam ni lah kan..emmmm

  22. >uishh keje bodo ni…kalau badan masing2 lawa takper gak haishh

  23. >hadoiii mcm2…seb beik msia NORMAL lg erk~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: