>[ gambar ] Bayi baru 10 hari mati dalam mesin basuh [ dimasukkan oleh ibunya kedalam mesin basuh bersama-sama pakaian yang hendak di basuhnya]

>Maggie-May Fiddle yang baru berusia 10 hari telah dimasukkan oleh ibunya kedalam mesin basuh bersama-sama pakaian yang hendak di basuhnya.Ibunya dipercayai seorang yang menggunakan dadah.

Bayi itu berada didalam mesin basuh itu selama 40 minit sebelum di jumpai pasangan ibunya.
Pasangan itu mendengar sesuatu yang ganjil didalam mesin basuh itu dan apabila dibuka dia mendapati bayi itu bersama dengan pakaian.-bacaan selanjutnya

46 Responses to “>[ gambar ] Bayi baru 10 hari mati dalam mesin basuh [ dimasukkan oleh ibunya kedalam mesin basuh bersama-sama pakaian yang hendak di basuhnya]”

  1. >kesian nye budak tuh… ;(

  2. >HIDAYAH HIDAIZ,sangat kesiannyaa…

  3. >kompom gila perempuan ni tau…bulih2 anak sama kain pun nda dapat kasi beza…ee..geram ( rasa mcm mo pukul2 ja kepala dia tu )Entri Terkini : Kartun kegemaran Yoyo

  4. >laa, die taruk baby die dgn kain baju die ke ? kesian baby tu

  5. >Hot Mama,memang sah gila..bila dah dadah kuasai diri..mcm ni lah..

  6. >dLa,ya..memang sah gila..

  7. >baby comel. ramai lagi orang tak dapat baby. bile dah dapat, senang-senang jea buat kerja bodoh. T_T

  8. >KALU DAH PEKNA DADAH MANA NAK INGAT ANAK KE BAJU> NAMPAK SAMA JA.

  9. >mereng betul.. bahayanya dadah.

  10. >Nieda,hilang pertimbangan bila dadah menguasai diri..

  11. >Nayang Ahmad,jenis ibu yang kejam…

  12. >hmmmmm…kesiannnnyeee

  13. >kesiannya budak tu.. adeh yg si emak pun.. tu la kalo akibatnya ambil dadah..=_=

  14. >macam2 kes skrg nie…;(

  15. >RaNiA,memang mcm2 …takut membaca berita2 yg pelik..

  16. >Amirrah Zawani,tulah angkara dadah..

  17. >Penyair SenjA,sangat kesian..:)

  18. >Adzriel AB,tu laaa kesan dadah..

  19. >isk ibu durjana..kesian sama itu baby.betullah dadah musuh negara..:)

  20. >Puan Kutu,sangat durjana…:

  21. >terkejut baca entry nie..kesian nya baby tue.. huhuhu.. kecik lagi.. 1st time dgr baby meninggal dlm keadaan mcm nie..

  22. >moral of the story.. jauhilah dadah.. hehe..

  23. >salam..ibnushukuranbetul tu…:)..dah musuh negara..''

  24. >xsuka tol berita mcm ni.sebagai ibu, kena la ade sifat penyayang….sob sob:'(

  25. >kesian baby tu.. bodoh la pompuan tu.. menyesal la seumur hidup..sekamar rindu .. sy tag awak utk peraduan entry trbaik FARISZ@AZ.COM//harap sudi…

  26. >ya Allah, boleh pulak mcm tuh..sian bby tuh..T_T

  27. >ya allahh gilerr…. tgk muka mak dia pun..haishh

  28. >isshkk bahaye tol klu dpt mak camni..huhu alhamdulillah mak aku terbaik dlm dunia ni klu tak pic baby tu ganti muka aku agaknye kehkeh

  29. >ya Allah,xkn mak die xprsan,.ke mmg die gile dn sngaje buat cmtu,..jhtnyeeeee,,.isshhh,.tu yg CN xsuke nk dgr,bce,tgk kes2 yg kejam ni,..xsnggup rsenye,..

  30. >bengong betullah mak budak nih

  31. >apalah naseb baby tuh…Eeeiii geram pulak bla baca..!!

  32. >bg ng aku la bayi tu lau tak nak jaga!aku tak de anak..lembik..kayu!makan batu…eeeeeeeeeee….mak kucing lagi syg anak…lembu..!

  33. >alaaa.. kesian nye bayi tue..harap nye di syurga tempat bayi tue..

  34. >cuai gile…cane la boleh tcampur anak ngan baju2? rumah bsepah gile ke ape nih…haih~

  35. >kesiannya baby tu… yang haram itu jelas membawa kebinasaan ..

  36. >maira,sangat kesian…sedih melihat gambarnya..

  37. >manueng,memang ibu kejam mcm tu laa..nak buat mcm mana, bila dah ada pengaruh dadah..

  38. >qucachahir,sangat kesian..

  39. >Zaza,betul..memang geram betul melihat kekejaman ini…

  40. >CintaZulaikha,sangat geram kak..kejam..

  41. >h4ni3,memang bengong…

  42. >HATYCIKNUURUL,manusia bila dah masuk pengaruh dadah…mcm ni laa..

  43. >Kaseh,sedih membaca kisah ni kak…kejam..sangat kejam..ke atas bayi yg tak berdosa

  44. >FariehanIbrahim [LBC],sangat kejam..:!!

  45. >halila Ibrahim,terima kasih tag sr puan..:)

  46. >MiSzy DiaN,semua org akan terkejut membacanya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: