>monolog di suatu senja

>

menyusuri pantai sepi,
tapak-tapak berbekas di pasir, kujejaki
ombak belum sempat menghanyutkan bekas tapakmu
ternyata kau baru saja berlalu

kubiarkan saja angin bermain dengan hembusannya
mencumbu lembut pipiku….
pun kubiarkan dinginnya merangkul tubuhku
desir yang membawa pesanmu telah sampai ke jemariku.
kelibatmu membayang dari kejauhan senja,
entah berapa lama aku tenggelam dalam lamunan
sehingga ku tak sadari mentari semakin menjauh ..

20 Responses to “>monolog di suatu senja”

  1. >Bahagiasaat jadi yang terpilihnamun bukan untuk yang jadi pilihanmungkin memang dah ditakdirkankerana kebahagian kita sendiri yang genggam

  2. >like … like … like .. tak pandai nak berpuisi … like je la SR ya

  3. >sedang dalam lamunan daku dgn cepat trsedar..nape? sbb ms tuh matahari tgh naik..mkin lama mkin pns..tuh yg cpt jer trsedar tuh.. kekeke~biar ms menemanimu..kerana masa xkan terhenti..dgn izinNya..=)

  4. >tak pandai la nak berpuitis2 ni..tapi suka… suka..

  5. >skang mentari makin menyinar sinarnya.haha..

  6. >wah cairnye bce puisi nie

  7. >selamat pagi mentari,.bersinarlah dikau kembali,

  8. >cantik nye pantai tue..kepantangan saya kalau nampak pantai..mesti terpegun..hehe..ciptaan allah =)

  9. >tiap kali akak baca kata2 SR kan..hati akak mesti berbunga2..mueheheh

  10. >best entry :)hihihiih

  11. >ika puk puk,biasa2 je…:)

  12. >kak Kaseh,hehehe..tq kak..:)

  13. >qucachahir,:)) saya pun suka pantai..:)

  14. >HATYCIKNUURUL,wah…..hebat kata2 cik nurul..

  15. >meo,heheehe..ishh….

  16. >Puan Kutu,skrg ni dah galap dah puan kutu..[ malam ni..]

  17. >halila Ibrahim,sr pun tak pandai juga…hentam saja…:)

  18. >ch!natsu,yaa..masa tetap bergulir….tq komen..:)

  19. >eyna azmi,terima kasih kak….:))

  20. >Penyair SenjA,terima kasih penyair senja…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: