>[ gambar ] patung lelaki handsome dicipta untuk wanita yang kesepian……

>


Inilah dia patung lelaki yang dicipta oleh pereka Jepun, khas bagi wanita-wanita yang kesepian, [ yang selalu ditinggalkan oleh suami]
Patung ini yang dimasukkan cips di dalamnya yang mampu berinterksi dengan sesiapa saja..boleh menemani bila santai, seperti teman minum tatkala suami tidak ada di rumah.
mcm2 la orang Jepun ni ya….yg tak terfikir di minda kita pun ada dicipta……
minta2 tak ada kat Malaysia……….

19 Responses to “>[ gambar ] patung lelaki handsome dicipta untuk wanita yang kesepian……”

  1. >haha..jepunjepun..

  2. >emm macam2..manakan ada gantinya suami dimata isteri,apatah lg nak disamakan dgn patung?

  3. >wa, camni pun ade. ish2!

  4. >patung untuk lelaki yg kesepian pon ade kan.. haha…

  5. >takutla tgk patung ni especially lau duk sorg2.tamau2..

  6. >org jepun mmg suka reka benda pelik2.. haha🙂

  7. >hu macam2..hahah habes y xd laki nk gak xle ke?? hahahha😄

  8. >diorang fkir luas tp cetek ilmu,.huhu,.

  9. >dulu duk wat patung ppuan…skang dah ade versi laki nye plak…huhu

  10. >mcm2 bda drg cipta ats tujuan yg pelik2…sedey tol lahhhhhhhhh..huhu

  11. >haaaaaa…. dulu patung pompuan, skrg lelaki pulak… boleh terubat ke kesunyian ngan patung tu..

  12. >moga tidak ada benda camni kat Malaysia…kalau ada sengaja menempah bala…nauzubillah….pengajaran dari bala yang menimpa jepun…

  13. >kite sbg org islam..bace alquran dan zikir utk rawat hati sepi

  14. >tak la ensem mana pon…ayah za ensem g😛

  15. >hmmm…mana la nak ley sama patung dgn suami.. <–haha…ckp mcm dah kawin ja…

  16. >ish. pelik2 betul.:)

  17. >ish. pelik2 betul.:)

  18. >macam2 la skang ni..pelbagai cara yang dilakukan untuk menghilangkan stress yang mana Jepun terkenal dgn peratus bunuh diri yang tinggi…andai diorang tau keindahan agama Islam..tak payah nak buat benda2 pelik camtu nak selesaikan masalah..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: