>Inilah cara yang paling sempoi nak elak kereta daripada dicuri…[ siapa ada kereta mewah tu boleh cuba cara ni..]

>

demi sayangkan kereta..abis satu keliling dikonkrit….
pencuri pun akan fikir byk kali sebelum nak curi..
p/s:… kredit pada borak kosong kerana gambar ini..

11 Responses to “>Inilah cara yang paling sempoi nak elak kereta daripada dicuri…[ siapa ada kereta mewah tu boleh cuba cara ni..]”

  1. >ahahaaa..mcm na laa maw kasi keluar keta kalu mcm tu kan.. ehehee

  2. >Hahahahahahaha…. mmg menarik!

  3. >klu nk gune kereta cmne ye?

  4. >hahaha..haah la..cane nk kuakan keta ni haa???

  5. >mcam mana nak keluar tue. ke boleh terbang mcam heli.huhu

  6. >salam,.=)hehehe,adoii,lawaknye la sape pnye kete neh,.agknye die bley angkt kuar msuk kete die tu ble nk gne,.crdik jgk ye,.hurrmm,.

  7. >tak masuk akal lgsung, laahahhaahbs tu, mcm mna nk keluar ?konkrit tu hnya boleh buka oleh ownernya saja??

  8. >ceh…org mcm nie pown adekn kat dunia nie..huuhuh

  9. >ceh…org mcm nie pown adekn kat dunia nie..huuhuh

  10. >opssss……. nak keluar camne tu??? huhuhu

  11. >jenuh pulak le nak keluar ye.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: