>Kerana risau anak tak ada kekasih ,ibu sanggup rakam video anak telanjang [ tak layak dipanggil ibu mcm ni…!! ]

>

TRIBUNNEWS.COM – Seorang ibu yang putus asa kerana anaknya tidak juga memiliki kekasih mengambil tindakan nekad. Ibu yang berasal Beijing, China, meng-upload video anaknya yang telanjang keluar dari bilik mandi ke internet dan menanyai sejumlah lelaki yang berminat pada anaknya

Dilaporkan The Star dan dikutip Tribunnews.com, Rabu, video 80 saat itu memperlihatkan sang ibu berbicara ke kamera dan menyatakan ingin mencari kekasih buat anaknya yang berusia 26 tahun. Kamera kemudian berjalan menuju ke bilik mandi dan anak perempuannya keluar dalam keadaan telanjang.

Dia kemudian bertanya ke anaknya, tipe lelaki mana yang diinginkannya, sang anak menjawab singkat. “Sejauh ini dia baik kepadamu dan kepadaku itu cukup,” kata si anak. Komunitas online di China berspekulasi jika anak perempuan di kamera itu seorang aktris bernama Ganlulu dan rakaman video itu nampak jelas.


sumber: borak kosong

p/s:…...satu lagi nak pesan..: janganlah telanjang masa keluar bilik mandi..!

21 Responses to “>Kerana risau anak tak ada kekasih ,ibu sanggup rakam video anak telanjang [ tak layak dipanggil ibu mcm ni…!! ]”

  1. >apekah…orang dah cipta tuala, gune la.Miss Dill^^

  2. >benda pelik2 berlaku skrg..sampai boleh rakam gitu..mak apalah ni..

  3. >haiyoo…macam2 lah mak zaman sekarang ni..

  4. >kalau x der tualapakai selimut boleh kot..hehehe

  5. >Mndi pon takleh telanjang tau!! malaikat pun malu …. Nasib bek la bukan Islam…

  6. >uwaaaa…KejamNya LaH HAi Mak dIA ni.desperate ke hape nk menantu…

  7. >wakakaka..mcm2 sekarang ni ek..anak baru 26 mak dah kecoh nak crkan pakwe..mak dia tu ada soami tak? hehhehe rasa cam takde je..pekata cr unt diri sendiri dulu

  8. >ee aii. apa punya mak ntah. huhu

  9. >ee aii. apa punya mak ntah. huhu

  10. >hek eleh ibu lak kecoh..ank bkn x cun,slim river lg tu.bru 26 da kecah cri menantu.klu nk cepat sgt baik lelong kt pasar tani.nk laku cpt,bogel.kurg ilmu sume ni

  11. >emak yang prihatin….

  12. >'bagus' betul emak dia ni =.='

  13. >Iskh!..iskh!..tergamak mak buat mcm tu..

  14. >macam2 hal kat dunia nie… Bila malu dah xde dalam diri, apa2 boleh berlaku…

  15. >anak beranak tak betol.. ntah hape2 lah..

  16. >ekeleh…awat, muka anak dy ta lawa sgt ke spi nak wat g2..ah sudahhh~~

  17. >baiknya ibu dia…

  18. >si mak tu nak cari laki yg suka kat anak dia ke, atau nak cari yang suka kat body anak dia? haih~

  19. >huhu..ibu yang pelik

  20. >salam =)ckgu sudah berpesan,.hehe,.ibu yg xde naluri keibuan langsung,.huhu,..sian la kt diorg ni,.

  21. >LOL mcm ni pon ada ka??😄

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: