>Buat selimut daripada seluar dalam wanita yang terpakai…[ macam-macam hal laa pulak…]

>

cantik laa pulak..

kreatif..
ada siapa yg nak beli?
Garret

Seorang lelaki dari Missouri timur memutuskan untuk menunjukkan rasa terima kasihnya kepada wanita dengan membuat selimut dari seluar dalam wanita.

Louis Garret dari Louisiana, awalnya dia melihat sebuah selimut underwear di majalah langganannya. Kemudian dia teringat sebuah patung yang dia miliki yang menggunakan seluar dalam bekas isterinya. Akhirnya Garret Memutukan untuk membuat selimut dari seluar dalam bekas untuk dirinya sendiri. Kemudian dia meminta teman-teman wanitanya untuk menyumbang seluar dalam bekas mereka. Bahkan dia juga pergi ke mall untuk mendapatkan celana dalam lebih banyak lagi dari para pengunjung mall.

Namun, bukan sembarang seluar dalam yang dia mahu tapi seluar dalam wanita itu harus terbuat dari nilon atau sutera. Selimut yang dibuat oleh Garret ini memerlukan sekitar 58 seluar dalam wanita. Meskipun apa yang telah dilakukannya ini mendapat liputan dari media, Garret tidak akan dan tidak mahu menjual selimut buatannya ini.

sumber: borak kosong

27 Responses to “>Buat selimut daripada seluar dalam wanita yang terpakai…[ macam-macam hal laa pulak…]”

  1. >berhhh mcm2 jenis underwear pn ada.. ahahaaa.. pelik laa org luar negara nie.. terlebih kreatif suda..

  2. >haha..kreatif je..

  3. >hahaha…lawak la…ada2 saja ni..mo kena steril dulu tu sebelum guna…:p

  4. >nmpak cantik lah pulak..tp x nak guna yg terpakai..ngeri……!!ngengenge…

  5. >geli geleman la wehh geli geleman !! hahahah

  6. >haha..menarik! ^^

  7. >kreatif terlampau..

  8. >PENING DAN PELIKHUHUHU

  9. >hadoi…macam ni punye idea pon ade kew?(*__*)

  10. >hadoi…macam ni punye idea pon ade kew?(*__*)

  11. >klu dibuat dr bra trpakai??? x terbayang….^_^'

  12. >hahaha… macam2lepas ni anak2 dara hati2 sidai seluar dalam tu, takut ada yg ambil buat selimut lak

  13. >salam =)err,ckgu,.klu kite kn gne perca2 kain buat selimut ,.xpon selimut kete,.kt kg ade la,hehe,.tp yg ni,ape kess??,.huhu,.

  14. >kehkeh..napak lawala jugek !kretif🙂

  15. >eeeiiuuuww….jom singgah n follow belog fyna..http://inibelogfyna.blogspot.com/

  16. >tak bau ke seluar kecik tu?

  17. >terlebih kreatif pun payah jugak =.=!

  18. >eiii, bekas orang lak tu…brape kali daa mau basuh bagi cuci abes bnda alah tu..

  19. >hahahahaa … mesti tak lena tidur kalau selimut pakai selimut nie

  20. >ahahaha.. kelakar.. ada2 jela dorang ni..

  21. >hahaha..cmni pn ada..

  22. >kreatif gak..tp xkn beli rsenye…:P

  23. >kreatif gak..tp xkn beli rsenye…:P

  24. >hahahha…nak beli pon segan…klu ada juallah..kihkih

  25. >orang putih sekarang memang pelik2 kan….

  26. >haha…tp mmg cantik rupe nye… colourful😉

  27. >kekkekeke….bersih x…hehee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: