>RM 10 sahaja dapat lakukan seks [ bila maruah tiada harga..]

>

pelajar ini hanya mengenakan bayaran RM 1o saja untuk melakukan seks
KOTA KINABALU: Hanya RM10. Itu bayaran dikenakan seorang remaja perempuan berusia 17 tahun yang masih bersekolah kepada rakan sekelas yang mahu mengadakan hubungan seks dengannya.

Remaja berkenaan juga tidak kisah melakukan perbuatan terkutuk itu pada siang hari di hotel murah pilihannya dan lebih memeranjatkan sudah melakukannya sejak berusia 15 tahun lagi.

Dalam pertemuan dengan wartawan Harian Metro, pelajar itu yang hanya mahu dikenali sebagai Lina berkata, dia mula membabitkan diri dengan kegiatan tidak bermoral itu selepas dipengaruhi beberapa rakan wanita lebih tua yang dikenalinya ketika melepak di kompleks beli-belah di bandar raya ini.

“Ketika itu, saya memerlukan wang untuk membeli pakaian berjenama selain mendapatkan peralatan sekolah lebih lengkap, sedangkan keluarga tidak mampu menyediakannya termasuk buku latihan disebabkan faktor kemiskinan,” katanya.



p/s:….di mana letaknya maruah seorang gadis?..kenapa perkara ini berlaku??


sumberL harian metro

47 Responses to “>RM 10 sahaja dapat lakukan seks [ bila maruah tiada harga..]”

  1. >bila tak kenal Allah mcm ni la jadinya..sedih betol

  2. >hai.. macam2 la.. itulah kalau agama buat ambik mudah jer.. miskin2 pun agama kena kayakan.. sayang je muda lagi.. dh jd cam tu.. apa la nasib dia 5 tahun lagi..

  3. >sangat risau bila memikirkanmasalah akhlak remaja skrg..harap kita dpt mberi pndidikanagama yg sempurna pd ank2 kita..pantau juga aktiviti luarmereka…

  4. >“Ketika itu, saya memerlukan wang untuk membeli pakaian berjenama selain mendapatkan peralatan sekolah lebih lengkap, sedangkan keluarga tidak mampu menyediakannya termasuk buku latihan disebabkan faktor kemiskinan,” NILA jadinye kalau kite tak berpijak dibumi yang nyata..doa2 la agar keturunan kite tak mcam ni. amin.

  5. >teruk nyer mcm 2…knp perlu mcm 2?sungh tdk bermaruh mana letak nya maruh dan khormatn diri….

  6. >sangat tak patut bila kemiskinan dijadikan alasan. ada lagi cara lain. haishh.

  7. >astagfirullah…kenapa sampai mcm tu sekali jalan mudah yg di ambik..banyak lagi kerja mulia untuk dptkn duit..

  8. >Desakan hidup kadangkala menutup segala dosa..adoih!

  9. >alahai budak budak zaman sekarang

  10. >alahai wanita.. alahai lelaki…=.=''

  11. >allah hai..merendahkan martabat wanita betul..tu la desakkan hidup mampu mengatasi segalanya..huhu

  12. >murahnye harga diri bdak perempuan nie…ish3…

  13. >moga mereka mendapat hidayat dariNYA. amin.

  14. ya allah. xtau nk ckp ape dah

  15. >Bingung … mau komen apa. Masa sih cuma RM 10. Mahalan dikit lah…

  16. >kalau x bendung nanti jadi masalah buang bayi then dapat AIDS suma macam2 lagi.. haihs.. kesian budak2 skrg…

  17. >mmg kemiskinan boleh jd faktor seseorang tu melakukan dosa (apa2 dosa, bukan zina aje)…tp xkan la dah xde jalan penyelesaian yg lain…ish3…na'uzubillahi min zalik

  18. >no komen, kekadang rasa pening bla baca~~

  19. >salam..ish3 nape mcm 2 sekali. rm10 murah giler kot. nk pkai baju bjenama tgu keje la. setakat nk beli pen pencil senggit dua pun nk kne bt seks ke?

  20. >I myself a 17 y/o girl sgt takut all these things.mintak2 dijauhkan. Amin,

  21. >nak salahkan siapa dalam hal nie

  22. >Ya Allah.. mane perginye maruah diri.. even susah mane pon, kene bersyukur.. kite kene igt ade org laen lagi yg lebih menderita..

  23. >ohh ayu!,sangat sedih atas apa yg berlaku…murahnya nilai maruah seorang gadis..dia gunakan alasn kemiskinan…tu tak boleh terima..

  24. >bor mamai,entahlah..kat sapa yg harus disalahkan..

  25. >Mint..moga dijauhkan semua tu..

  26. >sHeLaBeSh,betul..waktu ni tumpukan untuk study..bukannya jual diri..

  27. >CintaZulaikha,benda yg berlaku..ini sangat menyedihkan kak..

  28. >manueng,bro, dia masih ada cara lain lagi..bukan dengan cara yg dikutuk di sisi agama kita yg suci tu..

  29. >otteck45,kalau dah mcm tu..sampai ke dewasa pun dah tak berguna lagi..

  30. >Silla,saya pun bingung../

  31. >dLa,sangat sedih…

  32. >saliha888,moga pelajar ini diberi petunjuk oleh Allah swt..

  33. >IeDa_IsHiDa88,RM 10 je puan….

  34. >hanim azhari,tu la..merendahkan maruah seorang wanita amnya..

  35. >Ayie,dunia semakin di penghujung..

  36. >eyna azmi,budak-budak yg jauh tersasar…

  37. >umUMRA,entahlah..susah nak gambarkan..

  38. >NiSha,tak tahu laaa..nak kata apa..

  39. >betul tu…kemiskinan dijadikan alasan..rasa sangat sedih sangat..

  40. >Miz_SuRaYah,nilai kehormatan diri dah tiada lagi..

  41. >aQimie Ceplos,moga tak berlaku pada keluarga kita amin..

  42. >ladyzamea,remaja cuma mahu keseronokan saja..

  43. >halila Ibrahim,tiada asas agama yg kukuh..ini la jadinya..

  44. >terima kasih atas komen sahabat2..

  45. mintak izin reblog🙂

  46. DUNIA AKHIR ZAMAN. kEKAYAAN DUNIA LEBIH DIUTAMAKAN BILA IMAN TIADA HARGA .

  47. ya allah,kalau ikut hudud mmg dah kena sebat budak ni..ya allah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: