>Siapa sangka rumah macam ni pun ada air cond

>

moral:..jgn tengok pada luaran saja….wp rumah mcm miskin tapi kira “berduit” la juga kalau dah ada air cond….

72 Responses to “>Siapa sangka rumah macam ni pun ada air cond”

  1. >SR.. tah2 dia amik mesin ape2 konon2 mcam aircond la. haha

  2. >mmg x sangka…ni gambar kat na nih..

  3. >letak saja kot…tapi klu betul mmg la marbeles…:-)

  4. >cam org cina.. rumah kecik.. tapi kereta 2-3 bijik.. 1 antaranya alphard.. huhuhu..

  5. >sy pun lom mampu nk bubuh aircond lagi….gagagaga

  6. >yup..mmg betul tu…jgn pandang pada luaran je..hakikat nye kita mesti amik taw sesuatu yg dalamanye…hehehe…

  7. >wau…dasat gak umah dia…mesti dalam umah ni lg cantik…ye dak??

  8. >dahsyat tul..rumah ila pun takde aircond…hehehe

  9. >Lebih kurang macam 'don't judge a book by its cover'

  10. >wahahahahahha. hebat!

  11. >salam SR..ni la yg dikatakan luar setinggan dalam kondominium..ngehehe

  12. >rumah saya jugak la yg x de ekon…huhu…

  13. >ish..betul kew nie..hehe..kelaka jew..😀

  14. >owwhh.. betu le ni??mc ta pcya pom adaa…

  15. >dari beli aircond, baik baiki rumah dulu.. hee..

  16. >btulll…nmpak d luar x smatinyer bgtu la kdan d dlmnya….he3

  17. >btulll…nmpak d luar x smatinyer bgtu la kdan d dlmnya….he3

  18. >btulll…nmpak d luar x smatinyer bgtu la kdan d dlmnya….he3

  19. >fuuyoo…luar setinggan..dlm mcm kondo ~hehe

  20. >wah.. hebatnya.. trumah kat mana nie?? >.<

  21. >dont judge a book by its cover kan dik🙂

  22. >he..he.. sangat hebat!

  23. >uihhh..dahsyat tu..bil air cond pun dah mahal..huhu..

  24. >hahaha hebat2..tulah jgn tgk dr luaran je..kadang2 lua setinggan dlm macam kondominium..

  25. >luar setinggan dalam kondo… hehe

  26. >same case here..nad tgk umah kat mesir ni buruk2 dr luar..bl masuk umah arab tuan rumah mak aih..mewah giler2..kayo sbnrnya depa ni..

  27. >umah sy pn xde aircond taw!! hrp dpt merasa aircond kt opis jew la..haha

  28. >haha aku penah tgk real punya. Tapi bukan air cond lar, piring astro! Pergh aku tengok kat Cameron Higland, kat atas umah orang asli. Piring astro tu!! Tapi umah cam nak runtuh jew..

  29. >Sora Rasyido,ya ke..? wahh..mantappp..gitu penah tengok…astro org asli..:)

  30. >deqla manjew,tu laa……uamh saya pun takde aircond juga…hebat lagi org dalam gambar tuu

  31. >lavenderlover,kat mesir ramai yg kaya2..saya tahu..

  32. >zana,hahahaha..ya ..luar setinggan buruk..dalam kondo mewah…

  33. >bia betik. wah. coolnye.🙂

  34. >hanim azhari,betul tu..jgn padang di luar saje..:)

  35. >nurkass,memang mahal bil air cond tu.

  36. >Liza @ Adzriel AB,memang hebat..:)

  37. >maira,betul tu kak….setuju dengan kak.:)

  38. >SiTi HaJaR,kat mongollia..

  39. >pikapiko,hahahahhaa..tu laa..hebat kan?

  40. >wawa salwa,nampak di luar…tak semestinya sama dgn di dalam..

  41. >Mya Amira,betul…patut baiki atap tu dulu kan.?:))

  42. >putryteya,hehhe..betul laa..

  43. >qucachahir,memang mcm kelakar..hehe

  44. >wahida,tak pe…saya pun tak ada…juga.

  45. >FATIN HIDAYAH MUHAMAD,terkejut ke.????saya pun terkejut juga..:)

  46. >umUMRA,yaa..tulah ayat yg paling tepat…:))

  47. >solo molo,memang grand..:)

  48. >Aqila Safuan,sangat hebat…:))

  49. >Anitafasha,lebih kurang mcm tu laa…apappun..kita jgn tengok luaran je…dalaman pun patut tengok..

  50. >Ila,sangat mantap….:))..hebat tuan rumah tu kan..

  51. >hayatunfadzila,memang dasat…hebat di dalam umah tuuu.:)

  52. >Erikafaraisya Danica Keiichi,setuju dengan kata2 awak tu…jgn pandang di luar saja..dalaman pun kena tengok juga.

  53. >Cik Kamoo,saya pun…sama.:))

  54. >saya YANA,ya ada pernah saya jumpa spt yg awak nayatkan tu..

  55. >RaNiA,tak tahu laa yg tu..tapi takkan letak saja…

  56. >najihatussolehah,memang tak sangka…saya pun teruja memandang..:)

  57. >cik sakdi,hahahaa..yg tuu kebarangkalian nyaa mungin ada juga..

  58. >terima kasih atas komen2 sahabat di entri ini.

  59. >cewahhh. hahah hebat betul org ni ! nape tak pindah je kan.

  60. >bak kata orang.. dun judge a book by its cover.. hahahaha

  61. >Ayie,betul tu..:)

  62. >lady dayana,memang hebat…:))

  63. >mira ellyna,memang hebat…:)

  64. >dasyat2. haha

  65. >dLa,:))..memang ada sikit dasat..:)

  66. >SR: btul2…hehe

  67. >Assalamualaikum,Tuan rumah tu x de utang tapi hidup dengan selesa la la la

  68. >wawa salwa,terima kasih…komen sini..:)

  69. >anyss,hahaha..yess..betul2..:))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: