>Gadis 17 tahun ugut bunuh ibunya dengan pistol supaya dibelikan kereta sport

>

Bagaimana anda merengek meminta kereta baru kepada orang tua ketika masih muda? Gadis berusia 17 tahun ini terlalu, dia mengacukan sebuah pistol kepada ibunya agar dibolehkan membeli sebuah kereta sport Nissan 350Z.

Seperti dilapor topspeed, Isnin (4/4/2011) gadis itu mengunjungi wakil penjual Nissan Sutherlan di Fort Myers, Florida dan rupanya tertarik dengan kereta sport Nissan.

Salesman Nissan lalu meminta gadis itu untuk meminta persetujuan orangtua. Gadis itu berkata pada salesman bahawa dia akan pulang dulu ke rumah.

Ketika sampai di rumah dan ibu menolak permintaannya, tiba-tiba gadis yang putus asa itu langsung mengacukan sang ibu dengan pistol dan mengancam ibunya untuk menghantarnya ke wakil penjual kereta itu..

Singkat kata, polis akhirnya menangkap gadis yang kecewa itu kerana pistol itu rupanya merupakan pistol curi. Dan kes pencurian pistol itu tidak pernah terungkap sejak tahun lalu. Namun kerana sayang dan ingin melindungi anak gadisnya, ibunya tidak mendakwa anak durhaka itu
.

p/s….. apa jenis anak la mcm ni….

28 Responses to “>Gadis 17 tahun ugut bunuh ibunya dengan pistol supaya dibelikan kereta sport”

  1. >anak apa mcm tu?? harap2 anak2 kita nanti takda la mcm tu.. =_=

  2. >Ya Allah…haduhai..nak salahkan sape klu da jadi camni. tak rasa pon salah mak dy..ni sumer dok ngikut mem2 yg tak sehat lah nih~~

  3. >sampai mcm tu skali…semuanya kerana kereta sport…ehhehehhe

  4. >anak tu mmg xkenang jasa.emak mngandung 9bulan 9hari penat mcm2 dugaan nk tmuntah.ltih agkut anak dlm prut.tp bila besaq.ni yg dia balas.mmg sggh xkenang jasa.

  5. >amboih demand nye pun nk kete sport.

  6. >aduh…kerana kereta sukan pun jadi mcm nie..ishhh

  7. >anak x kenang budi~

  8. >fuiihh !!!gila kah ? pergh !!!

  9. >si tanggang moden

  10. >ni mesti kes meroya,…huhu

  11. >remaja sekarang dah jadi ganas sekarang… =(

  12. >kasih ibu..membawa ke syurga..da kena mcm tu dgn anak sendiri pon… masih tak dakwa…

  13. >itu anak tadak otak dan akal…kalau ada pun, dia buat pekasam..

  14. >Aiiyaa.. manusia nih.. saya plak ada masalah ngan ibu saya.. klik sini..=.=''

  15. >Ayie,masalah dengan ibu..? masalah apa?

  16. >saleha,kasih ibu bawa kd syurga…kasih ayah sepanjang masa..kasih saudara semasa berada..

  17. >zana,dan semkain hilang rasa hormat pada ibu bapa…mcm2 laa kan

  18. >umUMRA,malangnya kalau dapat anak yg jenis mcm ni..

  19. eyna azmi,aaah betul tu kak…:)

  20. >no_answer,jenis anak yg tak kenang budi mak bapak.

  21. >alinac lover,macam2 la kan..minta dijauhkan semua tu..

  22. >NUR AYNIE,jangan lah ada anak mcm ni…menyusahkan..

  23. >dLa,tu laaa tu…:)

  24. >angkasa,betul..jenis tak kenang jasa..

  25. >Mohd Ridhuan,bukannya murah…mahal giller harga kete tu..

  26. >CintaZulaikha,salah anak la kak..jenis anak tak tahu dek untung mcm ni laaa

  27. >Amirrah Zawani,moga tak dapat anak yg mcm ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: